dat houden ze natuurlijk ook niet vol. ze maakten er in principe op elke xbox verlies op. het was een leuke stunt
makro Heej Is het echt waar dat als je hem bij de makro koop dat je voor 480 euro 1XBOX+2 Spelen heb? ]:-
HELP !!!!!!!!! die *** duitsers , waarom verhogen ze nu de prijs !! kan iemand me zeggen waar ik nu het voordeligst m'n Xbox haal!!
mediamarkt in nederland ! exclusief spel zeg je , moet dat niet inclusief zijn???? ik ben van belgie ; waar ligt voor mij de dichtsbijzijnde in nl . (limburg woon ik)
www.mediamarkt.de Was blijkbaar duitse actieweek dan Want bij Saturn kost ie ook weer 479 (electronica gedeelte van warenhuisketen in duitsland), jammer dan wordt het dus idd de makro maar die prijs zal over 2 weken ook wel niet meer hetzelfde zijn (is nu namelijk actie).
ik denk dat ik me vader maar ga slaan . want nu is die weer 80 euro duurder !!!!! neeeeeeeeeeeeh weer 1 spel en een Advanced Scart weg .. Flush , en nu zeker weer van me vader gaan wachten tot ie weer 399 is ! . dikke .....
Exclusied.. hij is normaal 479 dus je hebt 2 tientjes winst (ja, ik noem E10 gewoon een tientje).. daar kan je dan een mooie advanced scart voor kopen en dan nog een controllertje of zoiets.. beter hoor.. Maar ik denk dat Rotterdam voor jou de dichtbijzinde is.. uurtje vanaf antwerpen. Daar ga je naar het centrum en donder je ergens die auto in de parkeer garage. Dan is het even zoeken.. Ga eerst de Koopgoot vinden en dan kan je 2 kanten op. Je moet de kant op waar NIET de hema zit.. dus de andere uitgang van de koopsloot moet je nemen (Sting zit daar dus dat is makkelijk herkennen).. Dan loop je die klote trap op en ga je linksaf LANGS de bart smit. Je loopt door totdat je op een groot plein komt en als je dan een beetje naar rechts kijkt zie je de Mediamarkt.. Mocht je de Bram Ladage (LEKKAH) zien kijk je te ver naar rechts. Als je dan toch in rotterdam bent en naar de mediamarkt ga zou ik wel wat meer halen dan een xbox.. cd's zijn daar veel goedkoper en voor je pa en ma een wasmachine ofzo.. allemaal spot goedkoop daaro.. Succes.