Na wat opstart problemen te hebben gehad van met name topspin (dirty disc error),besloot ik een dvd-cleaner te kopen.Dvd-cleaner in xbox, hoop lawaai, nu wil niks meer opstarten.Mijn vragen, ik heb m'n xbox meer als twee jaar.De garantie is dus vervallen.Wat zou er kapot kunnen zijn en heeft iemand ervaring wat betreft xbox reparaties zonder garantie en de kosten daarvan?Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Je kan het beste Ms bellen, die kunnen je precies vertellen wat de kosten zullen zijn van de reperatie ( nummer staat in je handleiding ) Wat ik alleen niet helemaal snap, hoe kan je 'm langer dan 2 jaar hebben... Hij is toch pas 14 maart 2002 geintroduceerd... Naja, tenzij je een US versie hebt ofzo In iedergeval zou ik gewoon bellen, vertellen wat er mis mee is, grote kans dat ze je xbox gewoon accepteren... zonder dat er kosten aan verbonden zijn .. ( pal xboxen zijn namelijk niet ouder dan 2 jaar )
In je boekje bij je Xbox staat ook dat je geen disk cleaner moet gebruiken. Weet alleen niet of het ook in de user agreement staat, want dan moet je het misschien zel betalen.
ze gdan dat er iets gebeurd is ...... wat niet in de agreement staat dat jij ervoor op moet draaien. Ik zou nooit liegen ... maar je kan het doen (als je nog garantie hebt dan, anders niet de moeite nemen)
wat kan er eigenlijk dan verkeert gaan als je die disk cleaner gebruikt??? weet iemand dit, wordt je lens dan aangetast ofzo (sorry dat ie off-topic is)
Dacht echt dat ik m'n xbox al meer als 2 jaar had vergissing,dom, foutje bedankt!.Heb geprobeerd ms te bellen maar dat wil niet lukken vanaf je mobiel.Morgen ff ergens anders proberen.Maar nu het volgende ik ben niet meer in het bezit van een originele xbox-doos, sterker nog, ik kan m'n garantie/aankoopsbewijs niet meer vinden.Word dit gevraagd als je je xbox ter reparatie wegstuurd(laat ophalen)?
Nee, want de PAL Xbox heeft twee jaar garantie, aangezien voor iedereen in europa standaard twee jaar geldt, en de Xbox officieel nog geen twee jaar in Europa is heeft iedere Xbox eigenaar sowieso tot 14 maart 2004 het recht op garantie.
Klopt, heb net gebeld. Xbox wordt opgehaald en gefixt. Zeer vriendelijke dame aan de telefoon, tot zover prima service. Nu maar hopen dat ik m'n eigen box terug krijg. Heb nml. net een memory card van 40 euros gehaald en daar past echt niet meer op dan 1 PGR2 en 1 topspin profile. Lullig! Bedankt voor de reacties, thread kan wat mij betreft dicht.