[XOne] Xbox werkt nie zo hard

Discussie in 'Games' gestart door masternes, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masternes

masternes Member

Leuk Bevonden:
    0
    geachte gasten,

ik heb een jaar geleden van een vriend een xbox 360 gekregen, met de opmerking dat deze slecht werkte. op het eerst speelde het apparaat goed en leesde cd's zonder enige problemen. na een tijd (week of 2) werd het steeds lastiger om een game te draaien, het duurde steeds langer voor hij de cd herkende. een maand later was dit helemaal een probleem omdat ik de cd 9x er opnieuw in moest stoppen en pas de 10de x hij de game herkende. toen heb ik besloten om een nieuwe cddrive te laten installeren, ik heb de cddrive er zelf uitgehaald, een nieuwe besteld (ja het was dezelfde drive) deze heb ik opgestuurd om te laten flashen en toen begon het hele verhaal overnieuw.. ik kon weer een week spelen en daarna stopte hij er weer mee.. nu is mijn vraag, wat moet ik er mee doen? hoe kan ik hem maken? ik heb tevergeefs al vanalles geprobeerd van de xbox compleet schoonmaken tot een nieuwe geflashde drive installeren maar dit mocht allemaal niet baten.. dus heeft iemand een idee of oplossign?

alvast bednakt

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Denk een nieuwe xbox kopen :)

3. masternes

masternes Member

Leuk Bevonden:
    0
    en er zijn geen andere opties denkt u?
    zou het zonde vinden..
    moet wel zeggen, deze xbox heeft vele draai uren mee gemaakt

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Waarschijnlijk werkt de Xbox niet meer omdat het een geflashde drive betreft. Dit is illegaal en wordt hier niet getolereerd. Je enige optie voor een lieve, hard werkende Xbox is een originele te kopen en daarbij ook originele games aan te schaffen. Dat werkt namelijk wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina