Xbox winnen bij EAgames.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 30 jul 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me geregistreerd!

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    strax heb ik twee xboxen:+ :9 8) }:]

4. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, dan kun je thuis linken met 2 x Halo ofzo :)

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me ook maar ingelogged.... k denk tog dat ik weinig kans maak....

MAAR LEKKER BOEIE IK HEB TOG NIETS TE DOEN 8)

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    KUtregristratie!

Tr@m$ --> uw gebruikersnaam bevat een SCHELDWOORD! :r

1980 --> minderjarig, voer een mailadres van een voogd/ouder in

Schijt op ea!:+

7. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan veel zeggen maar ik ken geen enkele andere game-uitgever die dit doet in Nederland, de rest heeft niet eens een website haha.

8. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Herstel dan" schijt op earegristratie!":+

EA geeft trouwens meer games uit dan ik dacht, kende ze eerst alleen maar va n EAsports maar ze hebben ook veel coolere games:D

9. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, iedereen denkt dat ze alleen maar EA sports doen terwijl EA games wel honderd keer groter is volgens mij. Vooral Medal of Honor en Need for Speed zijn vet! Owh, en SSX Tricky

10. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    SSX is Ea big ! :D

Maar easports is wel het belangrijkste van hun hoor, dat zegt xengamers tenminste!

11. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in het buitenland maar kom op, alleen FIFA stelt hier nog wat voor. Pak een hitlijst en de Sims staat er nog steeds in. Daarnaast heb je ook nog eens Harry Potter en In de ban van de Ring wat van hun is. Tel dan nog die spellen van daarboven op en je hebt echt een lijstje met topspellen lijkt mij. Alles is EA games & EA Sports Big :)

Laatst bewerkt: 30 jul 2002
  12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    't Is wel een aparte site hoor! Als je ingelogd bent, zie je dat nergens aan. Het inloggen gaat ook al zo niet-transparant en dan die registratie: ik heb nog geen eens een bevestigings email gehad!!!??? :confused:

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan ben ik dus niet de enige!!:)

Ik heb last wel gezien dat ze op een amerikaanse site zo'n petitie hadden gemaakt dat de Xbox gamers niet echt tevreden zijn over EA.
    Reden zou zijn dat EA een deal heeft met Sony, om online te gaan, en hun het gevoel krijgen dat EA de Xbox spellen nou als bijzaak gaan zien.
    EA zou door de deal met Sony niet echt geinteresserd meer zijn om veel extra tijd te steken in het door-ontwikkelen van de Xbox spellen, waardoor ze dus niet het gebruik maken van bijv. het grafische vermogen, en je dus van die hoekige voetballertjes krijgt.

Ik heb hem gevonden:

So it all boils down to this gamers. Electronic Arts are backing Sony. They make their PS2 versions of games better than their Xbox versions simply because they would rather we buy and play our games on the PS2. It is a known fact that Xbox has the most muscle of any console on the market today, but EA refuses to utilize it!! They would rather dumb down their Xbox games such as Madden Football, so they don't out shine the PS2 version!! What a bunch of #@#@! Plus, there is no excuse for the Ps2 version to have any game features the Xbox version doesn't. But guess what, Madden 2003 has online features, Xbox doesn't.

Laatst bewerkt: 31 jul 2002
  14. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, het lijkt me heel stug, Battlefield 1942 komt bijv. wel op de Xbox en niet op PS2 of Gamecube. En SSX Tricky op de Xbox was ook al mooier op de Xbox dan op de PS2. Owh, en F1 2002 op de Xbox is ook stukken mooier op de Xbox dan op de PS2. (gamecube versie weet ik niet)

Daarnaast heeft EA al eens gezegd waarom ze geen online Xbox games willen maken, dit was het verhaal geloof ik:

Microsoft wil dat iedereen die gebruik maakt van Xbox live speelt op hun eigen servers. Mensen zouden zich in de spellen ook moeten registreren voor de MS servers. EA is echt superstrict qua privacy (lees die privacy policy van hun maar eens door) en MS heeft een verleden met veel aanklachten waarin ze gegevens van consumenten hadden doorverkocht. (Neem maar eens een hotmail account en kijk hoe lang het duurt voordat je spam hebt.).

EA heeft gezegd "of gamen op onze eigen servers óf geen online games" en het is de laatste dus geworden. Ook een aparte beslissing voor MS want spellen op de servers van EA laten spelen is veel goedkoper voor hun. Daarnaast schijnt dit voor Nintendo & Sony absoluut geen probleem te zijn.

Zo, dat was mijn zegje :) Het hele verhaal stond ooit een keer op de Nederlandse EA site.

Laatst bewerkt: 31 jul 2002
  15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Battlefield 1942, gaat wel Xbox Live geloof ik, terwijl hij ook door EA uitgegeven wordt. Waarom laten ze, als ze zo'n belang hebben bij privacy, wel Battlefield online gaan en hun andere titels niet?

16. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet was dat juist het hele punt, Battlefield ging niet online op de Xbox. Alleen op PC.

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    yah inderdaad...

18. Akira

Akira PDS r0x

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, het feest is begonnen! hmm.. iets leuks met het EA logo er op. Volgens mij moet ik maar even met blauwe graffiti de buurtsuper onderspuiten }:]

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja ff denken, ik lust er ook nog wel een Xboxje bij :)

20. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een foto mailen of opsturen! Hebben die lui nog nooit van photoshoppen gehoord???? :confused: }:]

Deel Deze Pagina