1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Wireless Controller (opladen etc.)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vroeg me zo af, als je zo`n wireles controller hebt kun je die ook opladen zonder zo`n play and charge pack?

    Want ik heb net genoeg voor een xbox + controller en game.

    Thanks for the info :)
     
  2. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dan moet je normale batterijen gebruiken. Maar je kan altijd later nog zo een Play And charge pack kopen toch ;)
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    volgens mij heb je zon ding nodig om op te laden.
    (kan het natuurlijk bij het verkeerde eind hebben, dus ga niet alleen op mijn reactie af :+)

    edit:
    oops...las het eerst verkeerd..
    ik dacht dat er stond, "kan ik opladen met zon play and charge kit" :+
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dan meteen een vraag die ermee te maken heeft.

    Er is ooit gezegt, dat je de STATUS van je ACCU via de Xbox Live Blades ergens kan zien.
    Echter heb ik dit nog NERGENS gevonden, dus ik ben wel benieuwd of dit mogelijk is.

    Dus kan je de status van je ACCU zien?
     
  5. ViErRi

    ViErRi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    als de circkel van je controller tijdens het spelen gaat knipperen of ronddraaien dan wil dat zeggen dat je controller bijna leeg is
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Kijk eens in de guide, bovenaan :)
     
  7. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt een play and charge kit nodig om de accu die je daarbij krijgt op te laden. Tevens wanneer je de console koopt zitten er losse batterijen bij en valt dat ook niet op te laden, enigste oplossing is het verwisselen van batterijen.

    En als antwoord op Mystery X als je op je Guide button drukt in een game of iets dergelijks zie je echt helemaal bovenaan dat tabblad je batterij meter in het klein staan. Je moet wel goed kijken want hij is nie al te groot!
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor batterijen zitten er eigenlijk in een Controller? Gewoon 2 AA batterijen of niet?
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup..
     

  10. Ja dat klopt, en ze gaan echt lang mee. Denk zeker een uurtje of 25.

    De play en chrage kit werkt perfect. Hij laad hem in enkele uurtjes (1/2) weer helemaal op.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha :cool:

    OKé, ik had hem al een aantal keer gezien, en vroeg mij al af waarvan die zou zijn.
    Maar is dus van de draadloze controller......

    Mooi weten we dan ook weer.

    En als die X op je Controller dus gaat rond draaien ( het groene licht dus) is je controller bijna leeg?

    Ik dacht eerst dat die dat af en toe willerkeurig deedt :p, maar oké, weten we dat ook weer!
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja je kunt dus ook gewoon batterijen eruit halen opladen (als je die hebt) .

    En bij play en charge is gewoon het zelfde maar dan via xbox, of heeft het nog wat extra`s?
     
  13. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan gelijk doorspelen. Hij laad dan tegelijk op terwijl je toch door blijft spelen!

    Je kan ook de play and charge in je pc stoppen en als nog doorspelen op je xbox 360. Of als je 360 uitstaat en je controller moet opladen gewoon in je pc stoppen als die toch aanstaat scheelt weer stroom
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog een vraag, je kreegt een accu dingens dus bij de charge kit, en als je een losse wireless controller koop valt die dan ook op te laden? of weer appert batterijen (accu) erbij kopen?
     
  15. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of weer een play and charge kit kopen voor €19.99 of voor €14.99 alleen een batterij en je kan de extra controller ook opladen.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kk ik weet genoeg XD wel beetje klote controller + accu = 60,-?
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wireless controller + Play and Charge kit is €60.- ja. Aangezien de MM(Rijswijk) de controller voor 39.95 verkoopt!
     
  18. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet niet draadloze controller altijd duur waren en als je alleen batterijen gebruikt dat je later nog duurder uit ben. Alleen dat valt niet meer op, omdat je het over een grotere periode uitbesteed...

    Maar je hoeft niet perse een draadloze controller te kopen, Microsoft heeft ook eentje met snoertje uitgebracht die (uiteindelijk) een stukkie goedkoper is :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja wireless vind ik wel een must.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als ik me xbox uit zet dan blijft de circkel van me controller een heel klein beetje licht geven...maar dat vind ik irritant en dan gaat hij ook sneller leeg lijkt me?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina