[XOne] XBOX Wireless op netwerk???

Discussie in 'Games' gestart door Tivoli, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX Draadloos netwerk met PC

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik krijg zondag een gewone XBOX met XBMC, en wil deze graag draadloos aansluiten op mijn computer.
    Ik vind op internet allemaal berichten over of het wel/niet kan, en zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.

    Kan iemand mij vertellen of het kan, en hoe het moet?

    PS: ik heb 0 ervaring...


    ik zag deze topic die gewoon gesloten werd :confused: (tenzij het door de poster zelf gedaan werd) maar ik zit dus met hetzelfde probleem... ik had tot op heden mijn xbox in men netwerk hangen via router en keek naar alle films, series etc. die op mijn pc stonden... nu heb k e wireless vdsl router gekregen bij mijn digitale tv en kan k dus via mn xbox de files op mijn PC-HD niet meer raadplegen. kan iemand me helpen met info waar ik een wireless adapter kan vinden voor mijn NORMALE EERSTE XBOX (dus geen 360)... ik weet dat ik ooit e plaatje gezien heb via lik-sang maar om de duidelijke redenen zal ik er zo dus niet aan geraken. alvast bedankt...

    en ook of het via de RJ-45 netwerk stekker moet of indien er mogelijkheden zijn via USB-poortje wil ik het ook graag horen. ik veronderstel dat een wireless 360 adapter niet zal volstaan zeker?

    EDIT: ik heb 54,0 Mbps over mijn draadloos netwerk maar ik veronderstel dat dit niet nodig is voor de receiver in mijn xbox? mag die trager werken? het is gewoon om media te streamen van mn pc over mn xbox.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina