Xbox wordt cooler, jullie ook al gemerkt?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 25 jan 2004.

  1. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was vandaag op de autosalon in Brussel. Heel gaaf en lekker veel automerken aanwezig. Nou, lekker interessant zullen jullie denken...

    Ik ga wel vaker autobeurzen af, net zoals vorig jaar de autorai bijv. Wat mij toen opviel was dat er veel, heel veel PS2 te zien was. Zowel in de auto's (incl. audiotuning) als daarbuiten veel reclame en interesse voor de PS2...

    Maar waarempel, wat viel mij nu op? Ipv PS2 was het nu overal Xbox wat de klok sloeg. Meteen bij de ingang leuke Xbox stand met pods met de nieuwe spellen PGR2, NFS:Underground, enz... Oftewel games waarmee je gezien mag worden. Echt er was heel veel aandacht en iedereen hoorde je lovend praten rond die stand!

    Maar dit is niet alles... Ik kwam bij de audiotuning en wat zag ik daar? Auto's met 4 subwoofers in de kofferbak en gewoon een dikke Xbox achterin ingebouwd! Zag er echt cool uit! En echt veel zeiden zoiets van: 'wow kijk dan, gewoon een xbox achterin... VET!' En dit was dus bij meerdere auto's. En dan die promo dametjes die met hun 'prammen' over de Xbox hingen :p

    Ook bij stand van pioneer, waar ze de autoboxen stonden te showen, stonden iets van 3 a 4 Xboxen te pronken... PS2 heb ik op heel die beurs maar iets van 2 a 3 stuks gespot. Ja er stond een debiel PS2 flight simulator (zo'n ding van de kermis, had eigenlijk niks met de PS2 te maken), maar daar moest je dus gewoo nook nog voor dokken!! Dat was ook wel te horen aan de reacties... :)

    Maar ja, om een lang verhaal wat korter te maken: mij valt op dat de Xbox als een steeds vettere machine wordt gezien! Hele goede ontwikkeling voor microsoft! Maar valt jullie dit ook op? Of was deze situatie alleen van toepassing op deze autobeurs?

    Btw, als jullie vinden dat deze thread te weinig toevoegd op dit forum, close hem dan maar. Maar mij lijkt het persoonlijk wel leuk om te zien of jullie dit ook bevinden...
     
  2. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was vandaag ook op het autosalon van Brussel ( voornamelijk voor de wagens uiteraard :)
    Ik zag zelfs ergens een reclamespandoek van Xbox hangen. Ik ben er alleen niet naartoe gegaan, omdat ik tochwel de auto's wou zien.
    Niettegenstaande dat viel het mij toch ook wel vrij hard op dat de Xbox op een groot evenement als dit ( vandaag was er 70.000 tal man) dat de Xbox er relatief ingeburgerd is. Mensen kennen de Xbox en stellen zich er geen vragen bij, ze vinden het gewoon stoer.
    Voordien wisten ze misschien niet eens wat het was.
    Btw, net op het nieuws, superveel dingen gestolen op het salon, alles wat los zat dus. Onder andere dvd spelers en spelconsoles...
     
  3. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk om te horen! Als het goed gaat met de zwarte doos. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ging idd ook voor de auto's. Nieuwe Seat ibiza cupra... :9 _O_

    Ja idd! Ook veel van die tieners man! Sta je daar gewoon bij een geluidsinstallatie te kijken en te voelen hoeveel bass eruit gepompt wordt :cool:, zie je al die mannetjes voorbij komen. Stoppen ze ff, kijken ze, kijken ze iets beter, roepen ze hard tegen hun vrienden: 'WOAH!! Moet je kijken man hier is een Xbox ingebouwd!' (Lijkt net of ze die 4 subwoofers incl. gelijktalige versterkers van 4x 1000 watt geheel over het hoofd zien... :))

    Serieus?! Had ik nog niet gehoord... Wel zielig man! Echt waar dat ze de sfeer zo weer verzieken he. Ze zorgen er gewoon voor dat de beurs volgend jaar strikter (lees: saaier) wordt... MAar ja er zullen dan wel wat Xboxen en navigatiesystemen gejat zijn dan. Na jah laat ze maar lekker blij zijn die losers! |:-
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Niet alleen op beurzen overal. Moet je maar eens goed naar muziek clips kijken. Allemaal sluikreclame xbox. En natuurlijk als je YOZ! kijkt op Eurosport. Genoeg Xbox.

    Beauty!
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. op eurosport zie je veel groen...
    wel vooral bij amerikaanse evenementen, ik zou wel willen dat ze s europees voetbal sponsorden, zoals ps 2
     
  7. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    of Ajax met groot XBOX op het shirt 8)
     
  8. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kennelijk snappen ze niet bij Microsoft hoe belangrijk voetbal is voor Europa!, denk net zo belangrijk als RPG's in Japan.
    Dat zie je wel dat er nog steeds geen online voetbal game is voor de XBOX.
     
  9. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    dan verkoop ik gelijk mijn xbox}:] :+
     
  10. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook op de autosalon geweest ,echt relax ferrari,viper,lambo,... maar goed , ik was echt tevreden over xbox RECLAME want da was ik vroeger erg teleurgesteld in maar nu was het echt goed 6spelconso,es waar je racespellen op kon spelen nfsu,pgr2,dtm,...
     
  11. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al vaker zei Xbox begint nu pas op te komen de games worden harder/beter !! en dit merken vele andere ook
     
  12. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    ben vorige week ook geweest... viel mij ook op!
    GO microsoft!
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel leuk om te zien dat meerderen dit dus is opgevallen! Idd ik denk ook net als de meesten hier dat het een zeer slimme zet van microsoft zou zijn om shirtsponsor te worden van een groot europees voetbalteam te worden (zei iemand hier arsenal? denk aan dreamcast)...
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Een klein jaar geleden, was ik met wintersporten even naar een evenemt wezen kijken in het skigebeied waar ik was(la-plagne)en daar was ook echt heel veel reclame van XBOX...ik ben daar echt heel blij mee en vind het ook heel vet.
     
  15. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    dream on......zzzzz..........

    dan gaat m,n doos de deur uit
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kom op zeg, denk je nou echt dat MS zich zo zou laten vernederen? :+
    Maar serieus, Xbox heeft wel meer status gekregen sinds.. nou ja, ik kan gerust zeggen een paar maanden terug :)
    De mensen zijn er veel lovender over geworden :)
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja de reclame heeft effect!
    2 gasten in mijn klas wilden eerst een PS2 halen, maar ik heb hun mijn mening verteld e.d.

    Ze waren dus al redelijk overtuigd, maar toen ze het verschil daadwerkelijk zagen op de autosalon, waren ze helemaal over de streep geholpen. Resultaat? Die ene heeft hem vandaag gehaald en die ander haalt hem donderdag :):)
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Mircrosoft meer aan tv reclames in europa moet doen. Ik zie er erg weing als je vergelijkt met de ps2. En zo bereik je toch de massa. Maar, ze zijn goed bezig. Zag laatst ook al zo'n xbox graffity tag, zag er wel grappig uit. Ik heb trouwens ook al aardig wat mensen over kunnen halen tot een xbox.
     
  19. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Die reclames gaan juist de goede kant op, vooral op de muziekzenders zie je ze veel!
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nooit op muziek zenders vandaar dat ik ze niet zie. :D
     

Deel Deze Pagina