Ik heb een Xbox in de kast staan. Als ik een dvd ga kijken van circa 160 minuten wordt de Xbox erg warm, ook in de kast lijkt het wel een broeikas. Tevens begint hij licht te trillen wat door klinkt in de kast. Als ik hem op vilt zet wordt dat al minder. Maar is het normaal dat de Xbox zo warm word als hij een poosje aanstaat?
ik denk dat dat is om dat hij in een kast staat, misschien heeft die verluchting van je xbox niet genoeg plaats, je moet het misschien is probere door hem uit de kast te zette
mijne blijft altijd koel.. dus zit er misschien iets niet goed met de fan ofzo? Misschien gaat ie daardoor ook trillen
staat het kassie mat je Xbox er in misschien in de zon? Daar kant aan liggen, dat koel ding is volgens mij onzin.
Ja daar dacht ik dus ook aan, het is zo'n kast onder de TV met deurtjes er voor. Maar als je de deurtjes open zet dan hoor je licht gebrom van de Xbox, en dat is ook vervelend . Het getril begon overrigens pas bijna aan het einde van de film, toen merkte ik ook pas hoe warm het in de kast was. Ik zal dus eigenlijk de deurtjes niet meer moeten sluiten
Je moet hem eigenlijk helemaal niet in een kast zetten die van de achterkant en zijkanten gesloten is en van dat licht gebrom heb je geen last als je het geluid op normaal niveau aandoet.
Bij mij is hij nog nooit warm geworden of is hij gaan trillen maar hij maakt wel veel geluiden: gebrom tijdens het loaden en opstarten enzo maar dat is denk ik normaal? Ik hoop het.
Ik weet natuurlijk hoe dat gebrom klinkt, maar dat kank makkelijk de DVD rom zijn die dan gaat lezen.