Xbox world

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MisTicMac, 23 sep 2004.

1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezer. Begrijp me niet verkeerd ik vind dit een erg fijne site maar vind dat xboxword de laatste er traag met het posten van nieuw nieuws. Er zijn veel sites (multiplatform) die sneller xbox nieuws posten als hier hier.

Zo zijn er nu op vershillende sites nieuwe foto's van forza te zien. Zo kan ik nog wel wat nieuws verzinnen dat hier later pas werd gemeld.

Hebben jullie dit ook gemerkt of ligt het aan mij.

Ik vind het namelijk wel zonde.

Groetjes mac

2. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het gaat erom dat je het te weten krijgt mischien duurt het iets langer, maar kijk hier iedere dag dan weet je het toch wel... :)
    of dan kom je het wel te weten ooit.. :)

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb het ook gemerkt, maar je moet erbij denken dat de crew hier ook nog aan andere dingen moeten denken *werk/school/whateva* en dus niet alle tijd van de wereld hebben *wat ze bijv bij gamespot/ign wel hebben, omdat het hun werk is*

Daarnaast moet je al het nieuws/screenies officieel van ontwikkelaars ontvangen, dat kost soms tijd *tenminste dat denkik*

Het is gratis en geen irritante reclame (IGN....Gamespot filmpjes kijken.........)

dus wees tevreden met wat je hebt!

nog iets:

wat maakt het uit dat je een screenshot(s) pas later te zien krijgt, stel je weet nix van die andere sites en ziet het hier, dan zie je het toch ook??

Ik vind dat ze erg goed zijn met posten van nieuws, ik zie niet vaak dat ze iets belangrijks missen ofzoiets

Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    er zijn allang foto's van forza te zien opt forum...

ennuh...als die anderen nieuws jatten van andere sites is dat leuk, volgens mij doet XBW dat niet.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet XBW inderdaad niet. Mij maakt het niet uit of ik het nieuws nou een halve dag of 2 dagen later krijg, als ik het maar krijg! En ik vind de crew van xboxworld wel lekker schrijven, dus lees ik liever die stukjes dan als ign, gamespot etc.

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat nu niet alleen om dit nieuws maar ook ander nieuws

Ik heb hier niet gelezen dat er een demo van unreal champoinship 2 in januari te downloaden is via xboxlive en dat soort dingen. Dat wil ik toch wel weten.

Ik zeg alleen maar dat ik ze eerst erg vooruitstrevend vond en dat het nu echt veel minder is.

7. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    xbw post volgens mij pas nieuws als het hen persoonlijk is gemeld door een uitgever etc

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat nieuws over die demo komt van midway

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    nee hoor we posten eigen nieuws, dus geen nieuws van andere sites, sinds pu awards doen we even rustig aan, zo veel is er niet te melden, komt vanzelf weer op gang en dan hebben wij weer als eerste het meeste nieuws zoals voorheen! :)

zijn gewoon effe rustig aan doen, moet kunnen verder hebben we nog steeds regelmatig uniek nieuws dat nergens anders te vnden is, alleen nu dus effe niet omdat we 't rustig aan doen

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke begrijp me niet verkeerd he. Het was geen kriktiek maar het viel me gewoon op dat jullie niet zo actief zijn op het moment.

Maar deze verklaring zegt genoeg zou ik zo zeggen

Groetjes keep up te good work

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vin het een fijne mooie site :D en als ik iets meer wil weten ga ik wel op "onderzoek"uit hoor :{

12. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    mwa vind et ook wel meevallen en grootste pluspunt dit is by far de beste Nederlandse site over Xbox en dat leest toch een stuk lekkerder als een engelse site (ookal schaaf je je engels wel weer goed bij op de engelse(maar de halo-update is daarintegen ook vaak beetje engels dus...))

13. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kleine slijmbal :p

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    O-) slijmt slijmt _O_
    ik vind deze versie echt een stuk mooier dan zijn voorganger hoor _O_

15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    ------------------------------
    [Posted on 26/10/2025]
    Nieuwe E3 beelden van Halo 2
    ------------------------------

Ontopic: Ik vind Xbw ook een hele goede site, en ook al is het wat jammer, stoort het me zo erg niet.

16. FabianNL

FabianNL Guest

maar jullie werken toch ook samen met Gamer.nl of is dat ondertussen al weer verbroken? want als dat zo is vind ik het erg vreemd dat hun xbox nieuws soms veel sneller hebben en dan neem ik aan dat hun het doorgeven...

edit: zie op hun site xboxarena.nl staan dus neem aan dat het contact verbroken is... (of ik heb een slecht geheugen en gooi een paar dingen door elkaar :D )

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die samenwerking is al een hele tijd geleden verbroken geloof ik.

18. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    idd ik geloof het wel :confused:

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Kan mij niet veel schelen, ik check naast XBW toch altijd gamer.nl voor het laatste nieuws.

20. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    uuh ik niet, ik ga ook vooral voor het forem :eek:

Deel Deze Pagina