Xbox zegt: xbox is toe aan service :|

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rolorob, 14 dec 2002.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was zo in Unreal Championship naar de demo van Quantum Redshift aan het gaan. (diez zelfs interactive, wow :p)
    En toen duurde dat zo 1 minuut, en toen zei hij ineens(ik weet niet meer precies wat, iig in 10 verschillende talen met zwarte letters op groene achtergrond en met een rood groen knipperende aanknop): Je xbox is toe aan service, bel de customer service lijn.
    Nou wil ik dit wel doen,
    maar ik heb mijn xbox onder de verkeerde serial code geregristreerd!!! En hij is nu niet meer wijzigbaar. Hij zei dat de serial code die ik invoerde al bezet was, en toen vulde ik een andere serial code in om te testen of het wel werkte (met 1 gewijzigd cijfertje duz) En toen nam die hem ineens aan!! Niet leuk... Wat moet ik nu doen? Hulp plz!

(owja, mn xbox deed het na het herstarten wel weer gewoon, maar ik wil hem toch laten nakijken voor de zekerheid)

2. Ik zou hem na laten kijken als het probleem zich vaker voordoet.
    Maar ik heb de mijne niet geregistreerd. Heb ik dan ook geen garantie ofzo?

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na laten kijken of niet is niet mijn probleem.
    Mijn probleem is:
    Ik heb de verkeerde serial code ingevoerd, en iemand anders heeft de mijne ingevoerd, wat nu????

4. Dan kan je toch gewoon bellen met microsoft en hem opsturen of niet dan?

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet je xbox regristreren wil je daar gebruik van kunnen maken. Daar halen ze ook het adres vandaan enzo waar ze alles heensturen. Dat is mijn probleem. En als ik de verkeerde gebruik nemen ze hem misschien in beslag omdat ze er achter komen dat het een andere serial code is... Wie weet... Ik wil geen risico's.

6. Ik denk dat je het beste gewoon even kunt bellen en de situatie aan ze uitleggen. Ik heb wel eens vaker gehoord dat iemand zijn SN. al gebruikt bleek te zijn. Als jij gewoon de bon nog hebt zullen ze je vast niet gaan naaien en gewoon je xbox fixen.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou de bon heb ik niet, maar tstaat nog wel op mijn xbox :p
    Morgen ff bellen, ff opschrijven wattik ga zeggen, anders vergeetik dat natuurlijk weer ...

8. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die serial code vinden dan???
    en hoe moet je hem dan registreren????

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Onder op je X-Box.
    www.xbox.com

10. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toen ik een spel wou saven ook wel eens een message gekregen: "Xbox Hardisc has been removed or is not accesible. Please contact our costumer support" ofzoiets. Echt vreemd, maar ik heb er de laatste tijd geen last meer van gelukkig, dus ik laat het maar zo.

11. Laat me rade the fish. Dat was zeker bij TS2. Heb ik ook weleens last van gehad.

12. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin langzamerhand een beetje te twijfelen over de kwaliteit van de hardware die in de xbox zit.
    Die van mij was net 3 weken oud toen de dvd drive er ineens mee ophield.Oke de service van MS is perfect niks op aan te merken.
    Wat je wel vaak leest op dit furom en andere is dat er veel mensen zijn die last hebben van problemen op de console.

Maar weer even ontopic> ik denk als je het verhaal gewoon even uitlegt hoe het verkeerd is gegaan met de registratie zich helemaal geen problemen voordoen en dat je dan gewoon word
    geholpen.Je hebt hem trouwens weer in 3 dagen terug!!!.

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kan je je geregistreerde serial niet meer wijzigen dan?? want toen ik me xbox heb laten maken kreeg ik een nieuwe en die had een ander serial

14. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders hoor maare hoe kan je die demo doen dan bij UC, ik kan em niet vinden hôr!

8)

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heej gasten, dat probleem met die serial heb ik ook, ik ging mijn xbox registreren, maar mijn serial bleek al gebruikt te zijn, dus ik doe 1 cijfer anders, en toen was ie geregistreerd, maar dat maakt volgens mij niets uit, want ik heb volgens mij ooit wel eens een reclame blaadje naar microsoft toegestuurd, of een email, met mijn serial onder op mijn xbox, dus die staat gewoon geregistreerd op mijn naam, vandaar dat op die site stond: u serial is al in gebruik, dat komt omdat je dat dan telefonisch vast heb laten leggen... hier is overigens ook al een andere topic over, maar dat serial is dus geen probleem, gwoon ff costumer care service ding bellen, je naam zeggen, je serial, en dan noemt die gast je adres, en dan moet je zeggen dat 't klopt, krijg je de volgende dag een doos waar je je xbox in moet doen, dan komt er een koerier langs om hem op te halen, gaat ie naar moffenland, krijg je hem binnen een week terug van die koerier gast, inclusief xbox goodies, hmm nu ga ik mijn vingers laten rusten, greetzZ

16. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je goodies.Die van mij is vrijdag terug gekomen en er zat helemaal niks bij.

17. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je serial niet werkt bel dan op. :confused: je gaat toch niet zelf een nummertje invoeren? zo verknal je het misschien voor de volgende. En zo gaat het kringetje rond. Dus ga niet zomaar wat invullen aub

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je Xbox gewoon ff wilt socializen met andere Xbox bij het service center.

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg een cd hoesje, waar je cd's in kan doen, zo'n mappie dus, en een petje van xbox, en een sticker, en nog wat kleine dingetjes zoals sleutelhanger enzo

20. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kreeg je dit gelijktijdig meegestuurd of pas achteraf toegestuurd ????

Deel Deze Pagina