Xbox zoek gemaakt door UPS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Summoner, 7 mei 2004.

1. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m`n Xbox opgestuurd naar MS om de DVD-Drive te laten repareren..dat is allemaal goed gegaan.Dus MS laat UPS de doos ophalen om weer naar de eigenaar toe te sturen ( mij dus)

Ik zou m`n xbox maandag krijgen,en het is nu vrijdag!!

Ik had dinsdag,woensdag,donderdag al gebeld waar m`n xbox bleef!
    kreeg aldoor dit te horen: hij is onderweg heb geduld.

vandaag is het vrijdag..ik erg boos naar UPS gebeld en vroeg waar me xbox nou blijft...krijg ik te horen dat m`n xbox ZOEK IS GERAAKT!
    Hij is gewoon WEG!

Ik MS opgebeld..Ze vonden het erg naar voor me...en ze zouden de boel na checken..maar niet vandaag ( hadden ze geen zin in..dit hebben ze letterlijk gezegt!!!!!) en als ik binnen 5 dagen niks hoor van UPS..dan moet ik MS bellen en dan krijg ik een gloednieuwe xbox..en een vergoeding voor m`n spellen die ik mee verzonden had..waarvan de waarde: 200 Euro is!!!

HEEL ERG NETJES UPS!! :mad:

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    dan voel je je genaaid maar wat wil je hiermee zeggen?

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is flink genaait ja. Khoop dat je alles weer terug krijgt! Waarom had je eigenlijk je spellen meeverzonden?

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom je spellen mee zenden als ik vragen mag? /ed: te laat |:-

5. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat MS vroeg of ik de beschadigte spellen wou mee verzenden.
    ( Dvd-drive maakte krassen)

En wat ik hiermee wil zeggen:

Voordat je je xbox voor reparatie laat verzenden laat je dan goed INFORMEREN!

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Aha, dat verklaart het wel ja. Das wel minder dan, gecondoleerd ofzoiets

7. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jezus... ik zou fucking blij zijn... Of je krijgt als nog je Xbox gerepareerd terug. Of je krijgt gewoon een gloednieuwe...
    Tsja... je moet wel ff wachten, das waar.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Liever de Xbox die je altijd had met al je savegames erbij zonder vertraging, dan een nieuwe.. En dan moet je nog alle moeite doen om de games weer te bestellen.. Erg zuur voor je.. Ik zou ook van UPS een schadevergoeding eisen.

9. gerjan

gerjan Guest

Maar geduld is een schone zaak, als ik zou weten zoals jij dat ik een nieuwe kreeg zou ik nergens mee zitten.

En die waarde €200!! is ook niet zo interessant, dat zijn 3/4 spellen...

MS lost het toch wel op.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb juist hetzelfde aan de hand maar dan wel met Sony Vaia notebook. Werd verstuurd met UPS... Ik krijg niets aan. Blijkbaar is ie verloren gegaan, krijgt UPS 10dagen om uit te zoeken waar het is foutgegaan anders moeten ze Sony terugbetalen. Gelukkig dat ik er wat DVD'tjes van Sony heb bijgekregen want in totaal 20 dagen wachten als 3-5gezegd is is toch erg geduldbeproevend :)

11. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Maakte krassen op je games? Zien die eruit als cirkels? Want bij mij heb ik op KOTOR allemaal cirkels staan en op de rest van de spellen (nog) niet.. Hayate2002, kun je me hier even over pmmen. (of hier reageren :))

Edit: Ow jah en nog succes met je xbox en je games *).

Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou de algemene voorwaarden van UPS maar eens doorlezen, want die zijn volgens mij aansprakelijk voor alle goederen die tijdens transport verplaatst worden. Ik zou ze ook aanklagen voor smart wegens emotionele schade en frustratie om al die games weer uit te moeten spelen. 5 euro per uur x 100 uur gameplay=500 euro + nieuwe xbox= 700 euro + nieuwe games :)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Emotionele waarde bij een spelcomputer, ja daar trappen ze in! _O_

14. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat een xbox met spellen kwijt raakt. Alles wat via ups word verzonden krijgt namelijk een eigen Trackings nummer, aan dit nummer zit een afzender en een besteming vast, zodat als hij kwijt raakt en weer opduikt dat ze weten van wie het pakketje is en waar het heen moest. Maar het is wel k*t voor je.

15. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Gloednieuwe xbox heeft ook zo`n zijn voordelen...maar dan moet ik wel al me games overnieuw gaan spelen....

En die waarde van die games..is zeker wel intressant..2 van de 4 zijn bijna niet meer te krijgen!

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, heel kut, tegenwoordig is geen enkel postbedrijf meer betrouwbaar... zels de tpg niet meer, daar begint het onderhand ook een gewoonte te worden om "zomaar" objecten kwijt te raken

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Drek zag die post ventje die daar werkte dat er een xbox erin zat en is nu zelf verslaafd geraakt :p De aars! :p

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm eerste keer dat ik klachten hoor over de reparatie service van Microsoft.

Geduld is een schone zaak..

19. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    De schuld ligt helemaal niet bij Micorsoft hoor!
    Hun hebben top werk verricht...alleen nu heeft UPS me xbox kwijt gemaakt..daar kan Microsoft niks aan doen.

Daarom zegt MS ook: als je de xbox niet binnen 5 dagen heb,moet je contact met ons opnemen en dan sturen we je een nieuwe xbox en een vergoeding van je games.

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, had begrepen dat UPS bij microsoft hoorde. Ouder worden is ook neit alles he. Sorry.

Deel Deze Pagina