Hier geloof ik natuurlijk niet in iemand die beweert dat de gamecube sterker is kwa systeem, die stuurde mij een plaatje waaruit hij concludeerde dat hij gelijk had.... Zie HIER het plaatje waar ik het over heb.(ik heb dit plaatje niet gemaakt of verzonnen) Ik vond dit ook zo`n lijpe vergelijking,,,, wat vinden jullie hier nou van,,, zit er wat in of niet?
Knul, deze discussie hebben we anderhalf jaar geleden al gevoerd, wat is er trouwens de zin van. Dan koop je toch een paarse of roze kubus!
.... knul, dat was dan anderhalf jaar geleden, er zijn nu ook andere mensen met andere meningen, en bovendien wil ik geen gamecube, dus zeur niet. oh, en de zin ervan is, om een discussie te voeren over dit onderwerp. Je bent namelijk op een forum snap je dat?
haha, lullig, gaat ie bij de xbox een in-game pic maken en bij luigi's mansion een intro filmpje ofzo...haha zo kunnen we het ook tering!! (zeg het als ik het verkeerd, heb maar het lijk er wel op) hier ff een screen van luigi's mansion : En eentje van Halo: kweet niet waarom ik dit doe..maar ik verveel me gewoon..
Wat een grap, en waarom staan er circeltjes op plaatsen waar niks blokkerig te zien is? De vorm in een hoek is een heel natuurgetrouwe vorm er liggen ook niet alleen maar ronde stenen op de grond en takken in een boom zijn ook niet allemaal mooi kiddie rond in de echte wereld. Dit zijn echt belachelijke plaatjes.
ja net of ik ze goed vind maar aaangezien die gast het niet uit mijn mond geloofde en ik er ook eerlijk gezegd niet erg veel van afweet, vroeg ik het hier ps. ik heb dat plaatje niet gemaakt ofzo!
Je wordt niet persoonlijk aangevallen, je bericht over iets dat je waargenomen hebt en vraagt om een algemene mening. Mijn mening is dus dat het belachelijke plaatjes zijn. Maar als iemand denkt dat de cube beter bij hem past moet hij hem gewoon kopen, als je er maar lol mee hebt toch.
Hier heb ik me een tijdje geleden al kwaad over gemaakt, want die halo pic is gewoon vet nep. Door iemand gemaakt of aangepast die zielig is en een gebrek aan sociaal leven heeft. Kijk naar de gun kijk naar de omgeving alles is nep en fotoshop. Ik vind het gewoon zielig van die klote cube fanboys dat ze op die manier interressant willen doen. Ik heb zelf ook een cube, ik heb ook niks tegen de cube alleen die fanboys (die nog steeds zeuren over de grote van de xbox, xbox controller en de veel te mooie grapics van de xbox die in hun ogen bagger zijn) komen me de strot uit. Dit was weer een speech van ome xboxuser maar zo denk ik erover.
Mwahahah die rondjes in die halo-pic zijn gewoon random neergezet om een "ohhh"-reactie op te roepen, maar als je goed kijkt zie je dat in sommige rondjes helemaal geen hoek te vinden is. Duidelijk kleuterklas-niveau. :{
Daar ben ik het dus mee eens!!! die "gamecube Fansboys" die lopen nog te beweren dat de gamecube 2x zo sterk is terwijl de officiele specs van de xbox en gamecube naast elkaar liggen... kan ik me dus ook kwaad over maken
Jezus, je kan zelf toch ook wel zien dat dat door een fanboy gemaakt is. Niet elk plaatje wat je op internet tegen komt is gelijk 'waar'.
Die vergelijking tusse Halo en Luigi`s mansion (ofzoiets), kunne sowieso niet vergeleken worden want, Halo was daar nog volop in ontwikkeling. terwijl dat van Luigi`s mansion misschien nog wel een FMV geweest want et ziet er zo "schoon" uit. ah fuck it iedereen weet dat Halo mooier is.
Wat lult die gozer nou! Als je een mooie game kies voor gamecube en een lelijke voor de xbox tjah dan zie je wel verschil maarja dan moet je niet gelijk gaan zeggen van de xbox is veel zwakker. En xbox gebruikt nietzo veel ronde personages omdat het dan kiddy gaat uitzien!
Damn, die Halo pic is vet nep dat zietniedereen. En dan nog in Halo is alles real-time rendered en ik heb 1 keer Luigi's mansion gespeeld en dieomgevingen zagen er nogal pre-rendered uit Niet moeilijk dat het dan mooier lijkt
Ik heb een xbox en gamecube en ik moet zeggen dat de gamecube zeker net zo goeie graphics heeft. Xbox is wel krachtiger maar dat heb ik nog niet gezien maar dat komt heus nog wel en ik heb doa 3 nog niet gespeelt wel een keer gezien ..
XBOX is gewoon mooier ik heb zelf ook een cube en vind zeker de xbox mooier! Daar kan je gewoon geen eigenmenning over hebben.
Die halo pic is niet nep maar gewoon heel oud( van nog voor 2000 geloof ik) net als deze pic: kijk maar naar de helm van master thief..
Wou ik net zeggen, dit plaatje is niet eens van de Xbox versie. Dat wapen komt ook niet voor in het spel.
dat halo screentje is wel van halo, maar dan van een erg vroege alpha versie , toen hadden ze nog andere soorten warthogs en andere gay- achtige master chiefs. van die screen was de game hooguit 20% af ofzo.