xbox 2(next)
ik denk dat het wel degelijk uit maakt, maar microsoft heeft dan wel 2 keuze's:
of eerste op de markt zijn met hun console en veel verkopen net als de ps2 in 2000, maar later concurrentie krijgen van een betere console die volgens mij met het verschil met de xbox en de ps2 vergeleken kan worden.
In 2000 was het een goede console(playstation 2) vernieuwend en veel games, maar toen kwam daar de xbox in 2002, hij werd zeer veel gedist(naar beneden gehaald) door mensen, waarom, omdat deze mensen al een ps2 hadden en wel wisten dat de xbox beter was en dus de xbox dan maar zwart probeerde te maken.
Nu is de xbox zelfs minstens 2 keer zo beter dan de ps2(ik vond de ps2 vroeger ook wel goed hoor!), dit door de live mogelijk heid bovendien, maar vooral door zijn goeie capaciteiten.
Kijk maar naar halo, die zag er toen al goed uit, willen ze halo2 nog mooier maken, volgens mij hebben wij de xbox nog lang niet in al zijn pracht en snelheid gezien, dit doordat veel spellen ook op de ps2 uitkomen en dus de zelfde graphics krijgen.
Dit dus terzijde, maar als de xbox2 later uitkomt word ie dus beter(mag ik hopen) dan de ps2, vanwege de ervaring(geld) van microsoft enzo natuurlijk, maar ook omdat het nu al zijn volgelingen heeft en die gaan heus geen ps3 kopen of een camecube next, behalve als ze zeker weten dat de xbox bagger word en dit vermeld word in de vele games bladen.
mijn conlcusie/mening:
ik denk dat xbox later op de markt moet komen, en dus als laatste, dan gaat sony waarschijnlijk wel mee, kijk maar naar het verschil tussen de consoles nu, zodat er een beter concurrentie komt dan die nu is, want nu bestaat ie alleen maar uit reclame en zwartmakerij.
misschien kunnen ze ondeling ook afspreken om mensen te latenb upgraden met hun console's?
of laten ze hun krachten bundelen en samen een perfecte console uitbrengen die alles heeft?
we will see
p.s.(off-topic)
iedereen die nu toetsweek heeft(waaronder ik) succes en
wie geslaagd is gefeliciteerd
Laatst bewerkt: 19 jun 2003