Hallo, Ik heb een Xbox360 met Xbox Live Gold. Thuis hebben wij een wireless router waar mijn pc draadloos verbinding mee maakt. Vanaf die pc loop een straight UTP cable naar mn 360. Ik heb een network bridge ingesteld en ik kan gewoon gamen met een Open NAT. Het probleem is dat ik nu niet net als voorheen met ICS, media kan streamen vanaf me pc. Wat ik dus eigenlijk wil is een Xbox360 met een Open NAT, die media kan streamen vanaf me pc (die draadloos met beneden is verbonden). Waar ik zelf aan dacht is het volgende: Als ik nou een 2de (wireless) router koop, en die zet ik op mijn kamer (boven) en die verbind ik draadloos met de router van beneden (voor zover dit kan). Dan verbind ik mn pc met de 2de router (switch dacht ik) en me 360 ook. Mijn vraag is: Kan ik op een of andere manier Online gamen, zonder dat dure wireless adapter ding te kopen van Ms en tegerlijkertijd media sharen met mn pc. Alvast bedankt
Het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? Kort antwoord: Ja het is mogelijk, maar dat hangt van je routers af en een router moet zich niet gedragen als router (je bent wel ongeveer het zelfde bedrag kwijt als de wireless adapter)