1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een tsst drive?
    ik heb gehoord dat het iets is met rubbertjes!
    maar wat houd dat in en welke drive is tsst wel of Hitachi of samsung?
     
  2. Germel

    Germel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal.

    Ik ben een ¨Toekomstige¨ Xbox360 gebruiker en ik had een paar vraagjes..

    Kan ik met de kabels die bijgeleverd worden in de doos aan mijn normale Oudere tv versie aansluiten? En brengt dit problemen? ik zag in sommige threads hier dat je frame rats dan omlaag gaat.....

    Ook zijn er echt zoveel problemen met de xbox 360? want nu ben ik een beetje bang om het aan te schaften...

    Dank je wewl voor je antwoord.. kan niet wachten om naar de winkel te gaan als er iemand mij gerust kan stellen :)

    PS ik will geen extra kabels kunnen kopen om het oo me oudere norale tv te kunnen afspelen!
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geeft geen problemen

    je hebt geen apparte kabels nodig
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraag ik heb spellen in mijn lijst staan die ik maar 1 keer gespeeld heb / verkeerd heb gekregen / niet meer wil spelen/ nu weet ik dat ik deze games niet kan verwijderen... ( anders had ik dat allang gedaan:9 )
    maar mijn vraag was kun je je savegames/incl achievements overzetten naar een andere xbox360 zonder dat je je hele hdd over hoeft te zetten??

    of kan dit niet en moet je gewoon een ander profiel aanmaken en dan weer opnieuw beginnen met alle achievements halen?
     
  5. Germel

    Germel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    OK. Dank je wel voor je antwoorden Fardo.

    Echter heb ik nogm een paar vraagjes..

    Moet ik betalen voor Updates? Of is het betalen alleen voor het Online gamen en niet voor updates enzo?

    Ik zag ergens dat ik met de xbox360 mijn windows xp kon afbeelden op tv is dat zo? dat zeg maar iemand op de pc aan het werken is ik dan ook windows xp kan hebben op tv? 2 schermen zeg maar.

    Nog maals bedankt ikheb verders geen vragen meer :p
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die games kan je niet verwijderen ... het beste kan je spellen die je slechts een keer wilt spelen op een andere account spelen dan je hoofd account ... :)

    je kan je acchievements niet overzetten ... dus je moet ze allemaal weer op nieuw te halen ... de meeste save games kan je niet met een ander account openen

    Je hoeft niet te betalen voor updates, maaar wel voor sommige extra content

    Wel voor on-line gamen, en voor sommige content

    Niet met windows XP .. je kan wel Windows Media Cnter gebruiken om tv te streamen

    geen probleem

    Je hoeft niet te betalen voor updates, maaar wel voor sommige extra content
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dat wordt dan maar niet overnieuw beginnen... kost me weer een hoop moeite en tijd maar dan laat ik het maar zo staan zo als het staat
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een domme vraag voor jullie maar in het begin veranderde ik behoorlijk vaak van wallpaper.... nu is het geval dat ik via System --> Themes... een hele waslijst aan al die wallpapers heb staan. Hoe krijg ik dat weer gewoon netjes? is daar een reset voor of moet ik ze ergens handmatig verwijderen?
     
  9. Sic

    Sic Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, de scart-kabel die erbij zit is dat dezelfde die bij de PS2/Gamecube zat en kan die gewoon in me 50hz tv?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben A-technisch dus misschien een domme vraag, Is het mogelijk om je pc als 'router' te gebruiken. Ik heb namelijk een usb adsl modem in mijn pc zitten. Maar is het dan mogelijk om je netwerkkabel in je computer te stoppen aan de ene kant en aan de andere kant in je xbox. En zoja kan iemand mij dan vertellen wat ik precies moet instellen dan op mijn computer. Bij config scherm enzo. Alvast bedankt
     
  12. Sic

    Sic Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, extra netwerkkaartje in je PC , daaruit een Crosscable naar je 360.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mocht je nog meer vragen hebben zie deze startpost en stel daar je vraag over xbox live: Xbox Live Vragen [Deel 3]
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik weet niet echt waar ik het moet plaatsen, mja, ik plaats t wel hiero.
    Ik wil graag Alien Hominid HD kopen en ik heb echt geen zin om 25 euro neer te leggen voor 2100 points..dus ik wil graag 1000 points kopen met die CreditCard optie.
    Mja...kan dit wel met een Eurostyle pas? Het is geen Mastercard, Visa of wat dan ook...of moet het dan maar met de creditcard van mn ouders ald het niet met mijn Eurostylepas kan dan?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee het kan alleen met een credit card eurostyle is geen credit card
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dus met die van een ouder moet wel lukken en kan je hem dan gelijk kopen als je die gegevens heb ingevoerd? En kan je daarna ook die Payment optie verwijderen?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan de payment optie niet meer verwijderen en je ouders zien de aanschaf op hun credit card
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja ok, nah lekker dan, dus als ik gehackt wordt hebben ze ook gelijk de creditcard. :p
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een xbox is geen compuer ... dus dat hacken valt wel mee ... tevens moet je een beveiligns code invoeren om bij deze gegevens te komen
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    En die staat op je pinpas??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina