1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bony36

    Bony36 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook xbox 360 games spelen op een oude tv? want ik las dat gears of wars alleen op 60 Hz kan. ik heb een ps2 en dan kan ik in een spel kiezen voor 50 of 60 Hz en als ik 60 Hz kies dan zie je het beeld in zwart wit.
    niet echt leuk dus. en als ik dan een 360 haal en ik zie alles in zwart wit... you know
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad een aantal spellen op de 360 die alleen werken op 60 hz. Dat gaat dus niet werken met die oude tv. Het is vooral vervelend dat juist grote spellen als DOA4 en GOW alleen op 60 hz draaien...
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ff een vraagje:ik ben van plan om een memorycard te kopen gezien het feit dat ik vaak bij een vriend ga gamen en het steeds meenemen van de hdd niet echt ideaal is.Nu vraag ik me af of je ook je account op de memorycard kunt zetten want hoe zit het nou met achievements.Komen die dan op je memorycard of op de hdd van de xbox waarop je de game afspeelt?

    Edit:eek:eps, zie dat hier ook een thread voor is :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gamerprofile kan gewoon op een MU, heb ik ook gedaan. No way dat er ooit nog savegames op de HDD komen te staan.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik probeer een nieuwe credit card toe tevoegen want de andere is verlopen.
    Moet ik eerst die andere weg halen. Zo ja hoe doe ik dat?

    Dus ik probeer zo die andere toe tevoegen (op de zelfde naam als die ouwe)
    Dan kwam dit bericht er:
    Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one.
    "

    En als ik dan weer back druk. Staat er ergens in mijn scherm: Your credit card will not be charged at this time.

    Wat bedoelen ze dat met dat dan?
     
  6. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata eist ook 60hz maar ik speel hem gewoon af op mijn 50hz tv, ook een oude tv. Kwaliteit mag iets minder zijn.....
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is mijn headset net gestorven, maar ik las eerst dat je zonder moeite een nieuwe kon krijgen van m$, iemand hier ervaring mee?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupe, je krijgt kosteloos een nieuwe :thumbs:
    Je hoeft je oude niet op testuren.
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet ik bellen of kan het via internet?
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Belluh :D !!
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welk tijdstip kan je het best bellen want ik heb net al 1 minuten in de wacht gehangen en ze zeggen niet hoe lang het nog duurt, dus zometeen zit ik daar een uur.
     
  12. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat XNA ofzo nou al uit? En heeft iemand het hier?
    Ik zou weleens willen weten hoe dat zit want je hoort er helemaal niets van:+
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Was XNA niet de code naam van de Xbox 360 :confused:
    Zo ja, dan is dat ding al bijna twee jaar uit :+
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, misschien wel8) Maar ik bedoel dat je dan zelf arcade spelletjes kan maken voor 100 euries in het jaar...
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had dat ook, staat een beetje verstopt. Je moet niet een extra creditcard toevoegen maar de oude aanpassen. Het staat alleen niet in de optie lijst maar helemaal onderaan als X-knop functie.
    Volgens mij was het: ad-points, een bedrag kiezen, de verlopen creditcard selecteren, Op dat scherm kan je volgens mij de boel opnieuw instellen door op X te drukken. Je hoeft dan alleen de verloopdatum te veranderen en de nieuwe 3-cijferige code op de achterkant (bij de handtekening) opnieuw in te voeren.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeehhh, je kan hem al een aantal maanden downloaden van live. \o/ Je kan per jaar of per maand betalen. Volgens mij staat hij onder games.

    Als je em niet kan vinden kan je misschien even zoeken naar een filmpje over XNA (deze is nog redelijk nieuw dus staat er zeker nog). Daar staat precies hoe je alles op moet zetten. Zowiezo wel een handig filmpje als je er mee wilt beginnen.
     
  17. G G tony

    G G tony Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een probleem ik en mijn broertje hebben allebei een eigen xbox maar als we alle 2 online zijn kan een van ons niet hosten of een chat of game joinen dan geeft ie steeds aan dat er iets met het netwerk is en dat er iets met firewall maar ik heb mijn internet niet via mijn pc maar rechtstreeks van mijn modem maar als ik aleeen speel en mijn broertje is er niet kan ik gewoon alles wat kan ik hieraan doen ? zodat we beide kunnen spelen word er gek van
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:thumbs:

    Is er trouwens al iets bekend over de volgende update?
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar Memory ga en dan naar System items, dan staat er Rights Datebase 172 kb. Wat is dat? Want ik had dat eerst niet...(Bij de Xbox 360)
     
  20. koendevries

    koendevries Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook via de draad die je bij je premium pakket hebt gekregen ook 2 xbox 's 360's aan elkaar koppelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina