1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had je toen ik je hiernaartoe verwees al gezegd dat dat kon. :) Dat is namelijk een gewone ethernetkabel en die stop je achterin je xbox en verbind je met een andere. Zo makkelijk is systemlink.
     
  2. koendevries

    koendevries Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Systemlink lukt mij niet als ik dan find game doe dan find hij de gecreate game van de andere xbox wel maar als ik er op klik dan zoekt hij en later zegt die dan no game sessions aviable iemand idee hoe dat kan?
     
  3. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 loopt gruwelijk vaak vast... Vooral met TDU erin... Waar ligt dit aan?? :mad:
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem dan aan dat het aan iets in je 360 ligt waar vooral TDU veel gebruik van maakt. Maar als ik jou was zou ik gewoon microsoft bellen en een nieuwe krijgen zolang je nog garantie hebt.
    Als je gewoon verteld dat hij vaak vast loopt wort hij meestal binnen een paar dagen opgehaal en krijg je een nieuwe. :)
     
  5. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is je harde schijf naar de klote... Toch??
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hebben jullie beide Xbox Live en hebben jullie dezelfde updates voor de games die je wilt gaan spelen?
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen, hoe kan ik muziek op mijn hard drive zetten? Via mijn Portable USB stick lukt het me namelijk niet. Moet ik dan linken met mijn computer ofzo?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan alleen met originele cd's :) je kan natuurlijk ook je muziek streamen van af je pc of mp3 speler
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, bedankt:thumbs:
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nou zo'n media remote gekocht (de grote) maar hij doet het niet in windows media center.. ben ik iets vergeten in te stellen (media center via de 360)
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er als je spellen van de gewone xbox op de xbox 360 wilt spelen een speciaal programmatje nodig of doen ze het gewoon als je de cd erin doet ook al. Ik wil binnenkort een xbox 360 kopen maar weet er nog niet zoveel vanaf.=(

    En is zoon abbonement die je bij je xbox krijgt een maand abbonement of is het gelijk voor een heel jaar en hoeveel internetsnelheid heb je minimaal nodig voor als je op het internet games wilt spelen.

    alvast bedankt

    gr danny_0/ :) :thumbs:
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie het antwoord van Sindagon :) ... niet alle games zijn BC ... dus check zijn link even

    de eerste maand krijg je gratis voor xbox live ... (daarna kan je kiezen of je koopt een jaar abbo, 3 maanden abbo, of betaald per cc per maand) of je neemt een silver account (kan dan niet on-line gamen)

    Alle internet snelheden zijn goed
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb het antwoord al
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    is het schadelijk om zon cd lens cleaner te gebruiken voor je xbox?
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee lijkt me niet aannemelijk. De 360 heeft niet een heel afwijkende lens dus ik denk dat je em wel kan gebruiken.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    sinds wij windows media player 11 hebben kan ik niet alle muziek meer vinden die op de pc staat. Láng niet alle nummers staan erbij, en nou maak ik dan gewoon een playlist aan en zegt hij dat er geen nummers instaan, of moet daar je 360 daarbij uitstaan en daarna pas weer aan? bij windows media connect had ik dit probleem niet..
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij moet in elk geval eerst de PC aan en daarna de 360. Zijn het trouwens wel allemaal mp3tjes? Sommige formaten leest hij niet.
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met een prijsverlaging?
    Hoor er steeds vaker geruchten over en lijkt me ook wel logisch, aangezien de 360 al anderhalf jaar dezelfde adviesprijs heeft.
    Iemand meer info?
     
  19. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gelezen dat ze de core editie wilden schrappen en dan de premium prijs willen verlagen, maar dit zijn geruchten.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina