1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Die aangeschafte dingen worden aan je acount gelinkt dus die gaan niet mee met de volgende eigenaar. Je kan met een volgende 360 gewoon die dingen opnieuw downloaden. Jouw acount heeft er immers al voor betaald. \o/
     
  2. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik ergens heb gelezen dat het volgende mogelijk is:

    - Ik koop een XBLA game
    - Log in op live op iemand anders z'n Xbox360, en download die XBLA game
    - Hij kan hem spelen op z'n eigen account
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Deze kan de nieuwe eigenaar gewoon gebruiken, want op de HDD waar de aanschaf heeft plaats gevonden. Mag iedereen de content gebruiken

    als jij ingelogd bent kan hij het volledige spel spelen... als je weg bent krijgt hij de trial. Dit is ook zo bij downloadable content (alleen als je dan uitlogt werkt de content niet meer) Als dit dus de 2de hdd is waar je de content download
     
  4. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er uberhaupt al BenQ drives in omloop hier?
     
  5. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat weet niemand. Het verschil merk je touwens niet
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een amerikaans account, en ik zag die films die je kan downloaden (The departed etc.) Dus ik heb MS points nodig. Kan ik gewoon naar de winkel MS points kopen, en toevoegen bij die amerikaanse account zodat ik films kan bekijken?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    nee de europese ms points werken niet met een amerikaans account
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    he jammer
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, mijn fout.
    Maar als hij niet wil dat ze gespeeld worden, dan gooit ie ze toch gewoon van de HD af...
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Die standaard geleverd wordt bij een Xbox 360 Premium? Ethernet RJ-45?

    Ik zal mijn situatie wat duidelijker uitleggen: 2 Xbox 360's moeten met elkaar verbonden worden zodat ik tijdens een party Gears of War met elkaar kan spelen. Ik heb het al eens eerder geprobeerd, maar toen stond er in het Xbox 360 Dashboard 'link' maar kon de Xbox 360 elkaar niet herkennen tijdens GoW. De data moet dus aan 2 kanten verzend kunnen worden en niet aan één kant. Zou je mij een duidelijke omschrijving kunnen geven welke kabel ik nodig heb met eventueel een afbeelding?
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een simpele ethernetkabel moet hem doen hoor, probeer anders eens een andere kabel. :D

    [​IMG]
     
  13. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook een keer een webbrowser op de 360?
    het systeem kan het makkelijk aan en aangezien de wii en ps3 het ook hebben
    kan het ook nog is goed zijn voor de verkoop van de xbox 360.
    heeft iemand hier wat van gehoord, of het er wel of niet komt?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    weet niemand ... MS ziet het nut nog niet in voor een webbrowser ... maar het zou natuurlijk kunnen
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren die Vision Cam aangeschaft, leuk ding :) Maar ik zou hem ook graag op m'n PC willen gebruiken als dat lukt....kan iemand mij ff kort uitleggen hoe dat moet en waar ik dan moet zijn voor drivers ofzo ?
     
  16. Wdv

    Wdv Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister naar de service gebeld dus alles ging wel goed maar op het einde kreeg ik een refferentiecode en hij zei dat ik een email kreeg dus die heb ik ook gekregen maar ik ben bang dat ik dalek alles verkeerd doe dat ik me xbox niet terug krijg dus kunnen jullie uitleggen wat ik moet doen nadat ik die etiket en ontvangstbewijs sorry dat ik hier een noob in ben maar heb het nog nooit gedaan dus ben onzeker daarover iig bedankt
     
  17. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    even een paar vragen...

    hoe zit met microsoft points / gamertag/ live abbo als je een nieuw profiel/account aanmaakt om een lijst te krijgen met spellen die je tot nu toe echt alleen maar speelt ... gaan die dingen dan verloren of wat??
    en waar moet je nieuwe profiel/account precies aanmaken ?
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind. Ik hoefde hem alleen in m'n PC te pluggen en hij werkt schijnbaar gewoon meteen :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hallo allemaal,

    ik heb een vriend (SneakySnake Eye) en daar wil ik mee private chatten alleen dat gaat niet.. ik kan wel met andere friends chatten en hij ook met andere friends alleen wij 2en kunnen niet met elkaar in de private chat.. weet iemand hoe dat zit?
     
  20. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd da gaat nie we kunne allebei wel met iedereen anders chatten. Bij de gene die de invite stuurt blijft er gewoon invite sent staan en bij de andere joining chat wat vervolgens verdwijnt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina