1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt er ooit een internetbrowser voor de xbox 360?
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat ze het via updates nog een keer kunnen uitvoeren, maar echt concrete plannen zijn er nog niet.

    Ik zit er zelf niet zo op te wachten maar verder misschien best aardig.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zou iig wel erg handig zijn, nu moet ik bv. iedere keer mijn pc opstarten om alleen ff 5 seconden mijn mail te checken (wat een bagger ding is het toch 8))

    Dan zou ik het gelijk kunnen combineren met mijn achievement verslaving :+
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de beste manier om de xbox stiller te maken? een andere cooler erin gooien?.. ik lees wel eens dat die dingen het geluid iig minder maken.

    En heb ook wat gelezen om softwarematig de 360 stiller te maken, klopt daar wat van of zijn ze daar nog mee bezig?

    Begin de herrie echt goed zat te worden, voor de rest bevalt hij prima
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    hij maakt meestal wel veel geluid jah.. maar daar ga ik hard overheen met mijn Z5400
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Software matig zou in de volgende update geregeld worden. Wat nog beter schijnt te helpen is de dvd-drive aanpakken. Er staan op internet wel handleidingen in hoe je met wat kussentjes en dergelijke dat ding minder trillend kan krijgen. Schijnt dat dat de grootste lawaaimaker is. Allemaal op eigen risico natuurlijk ;)
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah eigen risico snap ik... denk dat ik dan toch eerst de software maar afwacht, ook enig idee wanneer die komt?

    Met kussentjes? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  8. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0



    Ja! Men neme 4 kussens en stopt de X360 ertussen. Beetje ducktape erover heen en klaar :D

    :9
     
  9. Silvereye

    Silvereye Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is dus vandaag ook helaas kapot gegaan (3 rode leds).
    na lang wachten klantenservice verteld wat t probleem is, en paar uur later per mail de labels ontvangen. zou iemand (die dit al eens heeft moeten doen), vertellen wat ik nu precies moet doen? kom er nietegt wijs uit, wat ik nu met die labels moetdoen.

    -xbox inpakken in eigen doos, zonder hdd enz enz
    -en dan? heb 2 verschillende labels gekregen
    -ups bellen,om te vragen of ze m komen ophalen
    -wanneer hoor ik dan weer iets? per mail ofzo? of moet ik gewoon wachten, en staat er dan over een tijdje iemand van ups aan dedeur met n xobx?

    alvast bedankt voor de uitleg!
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had vandaag precies hetzelfde. :cool:

    Je moet gewoon UPS bellen (Nummer staat op je label) en zeggen dat ze je doos met daarin je Xbox moeten komen halen. Dat label is om op je doos te plakken zodat je Xbox op de plaats van bestemming komt.

    Dat andere ding dat je kon printen is een soort bewijsje wat je kan laten ondertekenen door de dude die het komt halen.

    Voor als je pakket onderweg is; je hebt ook nog een referentie nummer gekregen die je kunt doorgeven aan de helpdesk om zo de status te checken.


    //edit; check ook even deze thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=95707
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je weet wel, van die rubberachtige stootkussentjes. Kan je aanbrengen tussen de drive en het geen waar ie tegen aan rammelt.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een vraagje over de 360 HDD, als het goed is zit er een arcade game standaard op, namelijk Hexic HD. Ik heb mijn hdd 2ehands, en hexic staat er niet op, is ie dan gewist ofzo? Downloaden kan ik hexic ook niet, alleen een theme. Wie weet hoe dit werkt?
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je volgens mij helpdesk bellen en dan krijg je een code :)
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe gaat dat in zijn werk dan?
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen en dan kan je die code invullen bij de marketplace en hem downloaden :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    iemand? :confused:
     
  17. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. :)
     
  18. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    FF ter attentie, ik had gelijk.

    Kheb de xbox360 verkocht aan een vriend, heb daar mijn account verwijderd van de xbox.

    Hij kan gewoon mijn gekochte arcadegames spelen, en de GRAW en Oblivion uitbreidingen :)
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan je een code invullen dan?? Dat kan toch alleen om points en gold op te waarderen??
     
  20. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan te maken hebben met je netwerk. Zit je achter een router?

    Controleer je netwerkinstellingen op je xbox eens. de laatste optie moet bij alletwee op open staan (als ik het me goed herinner) Firewalls kunnen dit wel eens in de war gooien.. Kijk iig die instelling eens na..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina