1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje :

    Heeft iemand ervaring met een koel-unit voor de x360?

    Hij ligt bij mij in een afgesloten laatje. Hij wordt warm, maar ik heb nog geen problemen gehad ermee. Nog geen vastlopers of andere dingen, dus ik weet niet of zo'n koelding handig is.

    Iemand die een Nyko intercooler heeft, of een ander koelings apparaat en ervaringen ermee heeft?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ff vraagje, kameraad van mij heeft een full hd tv gekocht maar geen digitale versterker. Hoe kan hij het beestje het beste aansluiten?
     
  3. lange_Frank

    lange_Frank Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik ninja gaiden in me 360 stop en een savegame wil laden zegt ie "the gamertag you have specified cannot be found" terwijl ik een hele tijd ninja gaiden savegames heb kunnen laden zonder problemen. Wat moet ik nu doen?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij gaat dan naar je Xbox Live Gamertag zoeken. Maar Xbox Live ligt er vandaag uit, wellicht ligt het daar aan! :)
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff gezocht maar niet kunnen vnden zo 1.2.3, dus;
    Me headset is kapot, zit hier ook garantie op? ik hoorde dat je een nieuwe kon vragen met een telefoontje naar M$? klopt dit?
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gratis en voor niks :b:
     
  7. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi, straks even bellen!
    Tankx!:thumbs:
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu vanaf het begin er al een intercooler op zitten, maar dat ding maakt zoveel herrie. als ik m er nou af ZOU halen, en hij blijft hangen omdat de 360 oververhit is, is het dan al te laat en moet ik MS gaan bellen, of kan ik m uitzetten, intercooler er weer op en hij doet het weer?
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik was net halo 2 aan het spelen en dan loopt hij vast. Is dit bekend met het spelen van halo 2 in backward compatability?
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Een normale 360 raakt uit zich zelf echt niet overhit, zo slecht zit dat ding ook weer niet in elkaar. Als hij vast gaat lopen komt dat niet daardoor en heb je gewoon recht op een nieuwe die hoogstwaarschijnlijk (kansberekening) deze problemen niet heeft.
    Die 360 maakt juist zo veel lawaai omdat er van die heftige koelers op zitten.\o/
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt omdat er zo'n cheapass cooler inzit(en drive btw)

    Er zijn namelijk veeeeeeeeeeeeeel stillere coolers en drives op de markt.
     
  12. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is Halo 2 nog nooit vastgelopen, terwijl ik die toch iets van +/- 30 uur heb gespeeld op de Xbox 360. Ik kan alleen op onverklaarbare wijze niet online spelen in combinatie met de VGA kabel.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet je eerst met de via composiet 50hz de game updaten !
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vast, maar je hoeft niet te overdrijven. De 360 loopt misschien bij veel mensen vast maar dat zijn geen overhittngsproblemen.
     
  15. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vraag me af ALS het dan toch gebeurt dat hij overhit of iets anders dat hem kaput maakt, of hij dan METEEN vervangen moet worden of dat hij dan bij opniew opstarten met intercooler van nyko het weer doet?
     
  16. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook eerst gedaan. :) Gek genoeg geeft hij nu aan dat de game niet te spelen is met de VGA-kabel, terwijl ik wel eerst de update via de composiet pluggen binnen heb gehaald. Snappen doe ik het niet.
     
  17. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live profiel overzetten naar hdd ?

    Mensen een vraagje heb nou een memorystick met m'n savegames en xbox profiel op opgeslagen nou heb ik morgen/overmorgen een hdd maar wil niet alles kwijt raken is er een manier om het over te zetten of moet ik die memorystick er maar gewoon in laten zitten gelijktijdig met de hdd en dan proberen over te zetten ? iemand die hier ervaring mee heeft xbox live profiel overzetten en savegames ?

    Met Vriendelijke Groet Alan Wake
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je profiel en savegames sowieso op je MU laten staan, niks kopieren/verplaatsen. Een HDD kan crashen namelijk, een MU niet. Gebruik je HDD voor downloadable content, je MU voor gamerprofiles en savegames.
     
  19. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt !

    Hallo, ooh ok dan ga ik dat idd zo doen bedankt voor de snelle hulp

    Met Vriendelijke Groet Alan Wake
     
  20. Legat0

    Legat0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte dat iemand mij kan helpen... Ik heb een tijdje terug een Xbox360 Gears of war pakket gekocht. Omdat hij nu niet meer werkt heb ik het nummer nodig dat op de doos staat. Maar laat ik nou net die doos weggegooit hebben.
    Is er hier iemand die ook zo'n "Xbox360 Gears of War"-pakket heeft MET doos en zo vriendelijk is om het zijne hier even te noemen (of pm als je je daar lekkerder bij voelt).

    Ik heb van iemand gehoord dat al die nummers hier in Nederland hetzelfde zijn, maar mijn google zoektochten kwamen op niets uit. Vandaar dat ik me hier op de knieƫn werp.

    PS: Ik bedoel NIET het serienummer van de console, blijkbaar hebben ze daar niet genoeg aan... :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina