1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook soms, maar als ik mijn controller dan dichtbij mijn 360 hou dan gaat hij wel aan. En zodra hij de 360 'gevonden' heeft kan ik hem weer zo ver er vanaf houden als ik wil.
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hee een vriend van me krijgt met kerst een 360 natuurlijk wil hij ook live enzo en gaan we samen "liven". maar mijn vraag is: als ik bij hem ben, kan ik dan zonder problemen mijn gamertag daarheen "recoveren" en dan als ik thuis ben gewoon weer spelen(of eerst weer recoveren), maar niet dat ik hem dan dus kwijt ben! hoe zit dit?
     
  3. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    niet doen!! dat recoveren zorgt ervoor ook dat alles wat je gesaved hebt weg gaat dus zeker niet doen! :D Je kan bij je vriend gewoon op live als guest dus je moet daar niets aanmaken :)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, zo ver als je wilt zal niet lukken. Hij heeft een bereik van 9 à 10 meter. Dus verder dan dat valt je verbinding weg! :)
     
  5. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijne feestdagen allemaal!!! O-)
     
  6. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand wat ookweer die buttoncombinatie was dat jeje xbox kon defragmenteren, of wat het ook deed, ik bedacht me het ineens weer, maar ben vergeten wat hij deed, en hoe het moest. tnx.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij bestaat er geen combinatie om hem te defragmenteren. Is ook niet nodig, omdat er geen uitgebreide OS opstaat. Er is wel een combinatie om je system cache (met daarin alle updates) te verwijderen.
     
  8. Royke22

    Royke22 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    Ik heb laatst een profiel gemaakt,
    maar heb eentje verwijdert maar die games (savegames) staan nog op me xbox 360 maar hoe moet ik et in die andere profiel zetten of gaat dat niet:mad:

    Nog een vraagje bij gears of war zegt hij iets van beeld maar ik heb een normalen tv geen hd ? maar hij zegt steeds dat ik iets moet doen hij staat op 50 maar moet naar 60 maar als ik hem naar 60 wilt doen dan gaat dat beeld raar doen,


    Mvg Roy,
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je beeld raar uitziet, betekent dat je tv helemaal geen 60 Hertz aankan. En dus moet ik je teleurstellen, je kunt Gears of War niet spelen op die tv.
     
  10. Royke22

    Royke22 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    Ik heb laatst een profiel gemaakt,
    maar heb eentje verwijdert maar die games (savegames) staan nog op me xbox 360 maar hoe moet ik et in die andere profiel zetten of gaat dat niet

    Nog een vraagje bij gears of war zegt hij iets van beeld maar ik heb een normalen tv geen hd ? maar hij zegt steeds dat ik iets moet doen hij staat op 50 maar moet naar 60 maar als ik hem naar 60 wilt doen dan gaat dat beeld raar doen,


    Mvg Roy,
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1: je kan de save games alleen spelen op het profiel dat je ze mee gespeelt
    hebt
    2:je moet je tv settings veranderen system blade -> settings --> tv --> PAL-60

    Ik ga er dan wel van uit dat jou tv PAL 60 ondersteund een "nieuwe" tv is
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb een probleem met mijn Wired Headset. Ik kan er niks mee horen maar mensen kunnen mij blijkbaar wel horen. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem verder goed getest?
    Maar je hoort wel geluid via de speakers dan? Als je de settings aanpast?
     
  14. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien er op Marketplace niet echt veel HD trailers/filmpjes te downloaden zijn...

    Is het mogelijk om deze via je PC op de xbox te zetten?
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb op mijn Oblivion disc een ronde kras staan, ik weet zeker dat het niet komt door het veranderen van de stand van de console. Maar hoe kan dit gebeuren? En kan ik misschien vergoeding ofzo krijgen? :)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Naar Microsoft bellen zal weinig hebben.
    Ze houden toch vol dat het probleem is onstaan door verplaatsen van de console.
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je de console verplaatst krijg je meteen zo'n super diepe kras en ik heb maar een heel klein krasje? Edit: Kan je ook klagen via email?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  18. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heee 1 goede nacht allemaal:D
    Haha ik zit nu al ff enige tijd te proberen om save games van het ene profiel naar het andere te kopieren,maar dat wil erg weinig lukken en ik kan er voor de rest ook weinig over vinden:mad:
    Is hier toevallig een manier voor?
     
  19. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier thuis een Philips LCD TV waarop staat HD Ready, Alleen zit er geen aansluiting waar ik me HDTV kabels op aan kan sluiten (alleen scart aansluiting) ik heb een Component HD Av Kabel, nu is me vraag om toch echt HDTV beeld te krijgen, Hoe sluit ik me xbox 360 aan op HDTV? Er zit een Dvi aansluiting op (die witte met vele gaatjes) ik heb zelf geen extra blokjes of kabels voor de rest.

    tv gekregen bij de auto van me ouders op het boekje staat voor de rest geen serienummer of dergelijk..

    dit heb ik in het boekje gevonden..

    http://img167.imageshack.us/img167/2421/scan3hi9.jpg
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er bestaat een theread speciaal voor HDTV.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92029

    In doos moet een DVI-stekker zitten met daaraan 3 kabeltjes ( Rood , Blauw , Groen ).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina