1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    alleen als ze smerig zijn he ;)
     
  3. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu al 2x vastgelopen tijden DOA4... is dit normaal, vanwege die klere glitches of is dit uitzonderlijk? mits het laatste, als ik mn xbox laat ophalen mag ik mn HDD cker niet houden he?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jullie hebben best veel problemen met jullie Xbox 360. Bij mij is Need for Speed Most Wanted in het begin 2 keer blijven hangen toen hij aan het laden was maar dat was niet zo erg. Nu loopt hij vloeiend en Kameo ook gewoon. Ik heb die update gister ook gedownload maar nergens last van. Alleen 1 ding: Waarom downloaden die demo's zo langzaam! Mijn god.
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de snelheid van je verbinding en hoe druk het is op de Xbox live server denk ik.. Bij mij gaat het altijd vrij snel, maar ik heb dan ook een vette 8Mbit verbinding.. Ook kan het te maken hebben met of je NAT open is of niet, zorg dat die open is voor max performance.. :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff vraagje: op mijn vorige 360 logde hij automatisch in op mijn Live account, nu moet ik dat iedere keer handmatig doen (geen ramp, maar wel vervelend ;))

    kan ik ergens instellen dat hij dat weer automatisch doet?
     
  7. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou jullie ervaringen tussen PAl50 en PAL60?
    Bij mij werd bij pal60 t beeld veel groter en ik vond het wat waziger.
    Maar is er nu voordeel aan pal60 en het betekend toch gewoon 60hz?
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is vorige week overleden (vrijdag) gebeld, werd vriendelijk geholpen, maar....je HD en je voeding moet je meesturen ja ...helaas... maandag door UPS opgehaald...dinsdag was hij al in Duitsland (repair & service center)...kreeg ook gelijk een emailtje dat mijn 360 daar was aangekomen....wel raar in dat emailtje stond dat ze mijn overleden 360 gaan repareren en als nieuw terug bezorgen (misschien wel een goede optie omdat de onderdelen die het dan begeven hebben....worden vervangen door nieuwe "verbeterde" onderdelen), maar door de telefoon werd mij medegedeeld dat ik een nieuwe xbox zou krijgen ( in een nieuwe zitten misschien weer onderdelen met kinderziektes....misschien afhankelijk van productie datum )....ik wacht maar rustig af.....tot die tijd niet gamen !@$%_0/
     
  9. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de laatste versies van xbox 360 ook last van probemen of is het beetje aangepakt ?
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mijn TV heb ik op Pal60 gezet toen ik The Outfit demo ging spelen. Dat deed het goed. Alleen kon die demo niet spelen omdat ik nu Silver heb. ( maar ja ik ga vanmiddiag waarschijnlijk een halen :)
     
  11. mr-x

    mr-x Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een 50 hz tv?

    ik heb een 100hz breedbeeld en zie geen verschil tussen pal 50 of 60
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina