XBOX360 Arcade + POP

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Astennu, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Er zijn een reclames op tv geweest voor een Xbox 360 Arcade + het spel Prince of Persia voor 149 euro. (zal wel met die 30 euro cache back zijn).

Ik ben me rot aan het zoeken maar kom er niet meer achter waar die bundel nu verkocht wordt. Weet iemand dit toevallig nog ?

2. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt waarschijnlijk die reclame van Prince of Persia waar aan het einde de console en het spel te zien zijn met de mededeling; console vanaf 149 euro,"

Het is geen Prince of Persia bundel, ze geven alleen aan dat de console tegenwoordig vanaf 149 euro verkrijgbaar is.

De bundel is samen met een xbox360 pro, dus ik kan me niet voorstellen dat het 149 euro kost.

Ik heb trouwens op internet gelezen dat de bundel alleen in Frankrijk beschikbaar zal zijn :'-(, misschien later hier???

Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is inderdaad geen Xbox 360 Arcade bundel met Prince of Persia. De reclame geeft alleen aan dat de Xbox 360 vanaf 149,- euro verkrijgbaar is. De goedkoopste manier om POP te spelen, aangezien de PS3 399,- euro kost.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM hadden ze vanmorgen 2 soorten Arcade bundels

1. Xbox360 Arcade + 5 Arcade games + Sonic Tennis voor €169 (excl € 30 terug van M$).
    2. Xbox360 Arcade + 5 Arcade games + Sonic Tennis + Lips voor € 196 (excl € 30 terug van M$).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina