hoi, ik heb vandaag xbox 360 gekocht, er zit alleen een kleinde beschadiging ( klein scheurtje ) aan de rand van mijn xbox ( waar dat klepje zit, naast de ''aanknop'' ) ook dat klein soort klepje naast de ''aanknop'' is er bij mij uit. nu is mijn vraag, als ik nu een nieuwe font ( of faceplate ) ofzow koop, dan is die scheur weg, maar op die nieuwe faceplate, zit tog ook zo'n nieuw soort ''klepje''
Gewoon terug naar de winkel gaan joh!! Je hebt hem vandaag gekocht, en er zit gewoon een beschadiging op, terwijl je hem net uit de doos haalt? Kan dus niet, oftewel, iets proberen te regelen met de winkel.
Als je hem nieuw in een winkel heb gekocht moet je zeker terug naar de winkel gaan. Zo niet dan is een nieuw frontje de oplossing.
jupz, er zit dan wel een nieuw klepje op, mr als ik jouw was zo ik dan ook terug gaan naar de winkel.
ik had ook zo iets, de klepjes van de memory unit ingangen waren kapot, ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel, en ze hebben me gewoon een andere gegeven... weg problemen
Op de rechter zijkant zit een gleufje waar je je nagel in kan zetten. Eerst daar naar voren trekken, en dan terhoogte van de dvd lade de andere kant van het frontje 'loswrikken'