Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar de drie spellen: Brutal Legend, Halo 3: ODST en Dragon Age: Origins. Te ruil voor iets uit mijn draad, laat een reactie achter of stuur een PM als je interesse hebt ! \o/
Hoe bedoel je alleen de singleplayer cd ? Is ie dan niet compleet ? Sorry, maar ik zoek toch liever een complete versie
Je hebt twee cd's, eentje bevat de nieuwe add-on (story van ODST + Firefight) en de andere bevat de Halo 3 Multiplayer. Ik speel zelf alleen maar de Halo 3 MP dus wil die SP CD wel wegdoen.
Hoi ik heb Halo ODST nog gesealed voor je wil hem ruilen tegen Borderlands? Als je interesse hebt zou je dan willen pm denk dat ik je topic zal vergeten gebeurt zo vaak ..
PM ! Brutal Legend de gewone versie, hierboven ging het om Halo 3: ODST die niet compleet was. Wil Brutal Legend/Halo 3: ODST wel ruilen voor de gesealde Episodes from Liberty City.
nee ging erom dat je in mijn topic zei dat je een andere versie bedoelde van brutal legend, dus vroeg me al af welke er nog meer zijn lollers