Ik heb Brutal Legend vandaag gekocht. Is toch niet helemaal mijn game. Voordat ik m morgen eventueel ga ruilen bij de gameshop krijgen jullie de kans te bieden. De deal moet voor morgenavond (donderdag) 6 uur rond zijn, zodat ik nog tijd heb naar de gameshop te gaan eventueel.
1 of meerdere 360 games. Ga maar helemaal los met bieden, maar houdt in het achterhoofd dat ik hem ook morgen kan gaan inruilen voor welke game dan ook (incl pre orders voor games die nog moeten uitkomen), dus het moet wel een mooi bod zijn. Give me your best shot.
@ Powerlines. Staat helaas niet zoveel voor me tussen. @ Casper. Idem, jammer dat Batman weg is. Batman + Star Ocean had ik ws wel gedaan. @ pm'ers meeste zijn beantwoord
Aan alle laatste posts: Nope, geen leuke games erbij of bod niet goed genoeg. Batman:AA + nog iets leuks zou wel interessant zijn...
Niet mijn game helaas. Thanks voor je bod Ik ga zo waarschijnlijk eerst ff langs de gameshop om te kijken of ik er borderlands voor kan pre orderen. Als dat niet kan kom ik hier weer terug met de game!
Batman + Fifa 10 of Star Ocean?? Edit: oeps, zag niet dat ie al weg was. Je kan zelf een slotje doen he, zie onderaan scherm.