[Xbox360] Call of Juarez: Bound in Blood

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Luukas, 7 jul 2009.

1. Luukas

Luukas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Juarez 2 - Bound in Blood is geen vervolg maar een prequel. De game plaatst je in de schoenen van de broertjes McCall, die zichzelf in de nesten gewerkt hebben van het genadeloze Wilde Westen. De broers staan er helemaal alleen voor. Nu moeten ze hun eigen haagje redden van de vijanden van de Amerikaanse Burgeroorlog en de Azteekse ruïnes van Mexico. Hun heblust, wraak en lust scheurt ze langzaam uit elkaar maar alleen als ze samenwerken zullen ze de vele gevaren en de woeste gevechten kunnen trotseren.

Plus -en minpunten volgens Power Unlimited:

+ Intens, hard, rauw en stoffig.
    + Twee speelstijlen.
    + Veel afwisseling.
    + Multiplayer wordt de bom.
    - Geen co-op, boehoe!

Winkelprijs: €59,95

Ik heb het spel sinds 2 juli en ben het gelijk volop gaan spelen. Het is echt keiharde actie, maar nu ik het na 5 dagen heb uitgespeeld en geen Xboxlive heb is er weinig meer te doen. Ik vind het erg jammer dat de het zo snel is gegaan en ik vind het zeker een tof spel. Zoals gezegd heb ik geen Xbox Live en daarom wil ik het graag verkopen. Je kan het spel kopen voor € 45. Ik kan het spel opsturen (kosten voor koper) of je kan het ophalen in Hendrik Ido Ambacht (tussen Rotterdam en Dordrecht).

/Mod Titel aangepast volgens [xbazar]de regels[/xbazar]. Lees deze even door, volgende keer gaat er een slotje - Cookie

Deel Deze Pagina