[Xbox360] Console + toebehoren

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Stannol, 11 jun 2009.

1. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox360 Console te koop. Hij is van oktober vorig jaar en ziet er nog perfect uit! Er zit wel een kleine maar aan deze console, de onboard netwerkkaart functioneerd niet meer, maar mocht je toch online willen dan kan je nog altijd een draadloos adapter aanschaffen. Dit is gekomen doordat er bij ons in de straat een bliksem inslag is geweest en netwerkkaarten niet goed tegen een stroompiek kunnen..... :'-(

Voor de rest doet de Xbox360 het nog perfect! Hij speelt alles af en alle toebehoren zijn nog aanwezig.(Kabels,wireless controller, wired controller, HDD, doos etc.) Er is niet gerommeld met de Xbox!

Normaal zou ik deze behouden voor een LAN-Party, maar de verzekering is zo aardig geweest om mij de mogelijkheid te bieden een compleet nieuwe set aan te schaffen.

Wil je een Xbox360 console voor weinig, ideaal voor kids, kunnen alle spellen gewoon spelen, maar niet online met foute mensen in aanraking komen? Wil je reserve onderdelen? Dan is dit de console die je zoekt.

De console wordt ook aangeboden bij Marktplaats. Ik sta niet op de trusted list, maar heb al vele deals via dit forum gesloten. Mocht je de console willen ophalen / werkend zien dan kan je langs komen in Spijkenisse. Ben geintresseerd in zowel games als geld.

Let de betting begin! :b:

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  2. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime