Hallo, Ik ben opzoek naar wireless controller(s). Liefst 2 stuks. Ik ben hiernaar opzoek doordat mijn B button's op beide controllers niet meer goed terug veren. Logisch dat ik dus controllers zoek zonder deze mankementen. gr, Richard
Ik heb 2 zwarte voor je. Top staat! Hoeveel wil je er voor geven? - Ik ben hier nieuw sinds vandaag, sta op Insidegamer.nl al jaren op de Thrusted lijst.
Top! maar ik wacht toch liever eerst tot er misschien iemand van de Thrusted lijst zich aanbied. Ik wil voor 2 controllers 40 euro geven 20 p/c
Okiedokie! Mocht verder niemand zich melden ga ik akkoord met de prijs en krijg je natuurlijk al mijn persoonlijke gegevens, op m'n pincode na.
Hahaha, gast, ik heb precies wat je zoekt. Hoe moet ik je overtuigen dat ik één van de weinige niet-criminelen ben in Amsterdam zuid-oost? \o/
Op Insidegamer sta ik d'r al jaren in en ben ook 4 jaar actief op Marktplaats. Jij kunt er voor zorgen dat ik op deze lijst kom! My hero!
Heb toch maar besloten ze bij E-PLAZA te halen, hier waren ze namelijk €25, dat vond ik wel netjes voor nieuw. Bedankt voor de reacties!