xbox360 dashboard pimp.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Davinstyle, 8 feb 2011.

1. Davinstyle

Davinstyle Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    dan moet je wel Xbox Live hebben om een paar premium themes te downloaden. Deze zijn wel duurder dat gewone themes, omdat deze premium aangepast zijn aan de nieuwe dashboard download enkele tijden geleden.

Je kan ook met behulp van je usb foto's erop zetten en als theme in te stellen op je dashboard, maar enig nadeel is wel dat de foto alleen aan de bovenkant te zien is en dat de menu's zoals bij je friendlist eentonig is, terwijl je met premium themes andere figuurtjes hebt per speler. als je gewone themes download heb je precies hetzelfde als eigen foto's/plaatjes als theme instellen.

Dus altijd even opletten wat voor theme je download, want dan download je er eentje, heb je eentje die niet goed is, dus geld verloren. maar er staat toch meestal vermeld wat voor theme het is, premium of niet

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    O ja, de foto's moet je eerst openen via het blokje my xbox dacht ik zo en dan foto's/pictures en dan openen en instellen als theme en dan slaat hij deze automatisch op. Je hebt ook standaard themes die er gratis bij zitten My xbox --> Avatar blokje --> change theme

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  4. Davinstyle

Davinstyle Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat met die foto's kan ik proberen, ik heb helaas geen xbox live.

en voor case modding? is daar ook wat leuks mee te doen? of heb je misschien tips om hem wat stoerder te maken, of me controllers wat stoerder? heb nu een witte xbox met 1 witte en 1 zwarte controller, en het klepje van memory unit B is eruit helaas..

5. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Premium themes kunnen wel leuk zijn, maar uiteindelijk zijn je (gratis) customization mogelijkheden echt heeeeeeeeeel beperkt. En betaald ook.
    Beetje jammah.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Simpele manier is decals/andere case kopen en op je controller/console plakken/schroeven. Je hebt dus stickers, maar ook complete plastic behuizingen met hippe designs. Hier bijvoorbeeld: http://www.dimensionplus.nl/prijsli...n&sorteer_op=meest populair&platform=Xbox 360.

Let wel op: met het plaatsen van een compleet nieuwe behuizing voor bijv. je console verlies je je garantie. Met het plakken van stickers niet.

7. Davinstyle

Davinstyle Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het niet heel moeilijk om zoeits te plaatsen zo'n plastic behuizing..

ik wil er graag een, maar ben bang dat me hele xbox of controler uit elkaar valt..
    en dan dus kapot is..

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nee dat valt best mee. Die decals zijn vinyl stickers en die kan je ook weer voorzichtig loshalen en opnieuw plakken.

Zie hier mijn voormalig witte Arcade en hd-dvd add-on

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die decals zijn gewoon stickers, dat is een kwestie van recht plakken. :+
    Voor die behuizingen moet je de goede schroevendraaiers hebben en weten hoe je het allemaal uit elkaar haalt en weer in elkaar zet. Maar ik denk dat er wel een handleiding bij die dingen zit hoe het moet.

Deel Deze Pagina