[XBOX360] Data Migration Kit

Discussie in 'Gezocht' gestart door ThaBEN, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een data migration kit van de xbox. Laat me weten hoeveel je ervoor wilt hebben.

Greetz Ben

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ff ms bellen dan krijg je er een gratis...

3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar dan moet ik het serienummer doorgeven van me huidige xbox en mijn nieuwe. En de nieuwe heb ik nog niet.

Het gaat namelijk om de Modern Warfare 2 Limited Edition console bundel die ik gepreorderd heb. Die heeft een schijf van 250 gig en wil daar graag vanaf dag 1 gebruik van kunnen maken.

Anders moet ik wachten totdat ik de console thuis heb staan en dan nog een aantal weken wachten voordat ik de migration kit thuis heb aangezien die helemaal vanuit de UK moet komen. Daar kwam die in elk geval de vorige keer vandaan toen ik mijn elite had aangeschaft en duurde een week of 3. Het formulier dat je moet opsturen voor een kit heeft ook nog altijd een adres in Engeland erop staan.

Formulier

4. fifa4ever

fifa4ever Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest alleen huidige xbox serie nummer doorgeven, maar dat had geen nut want ze zagen dat hij gebanned was

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of nadat ze zagen dat je gebanned was namen ze niet eens meer de moeite om te vragen naar het serienummer van je nieuwe xbox :p

6. fifa4ever

fifa4ever Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die indruk kreeg ik niet :p Want volgens mij waren we al bijna klaar. Had adres en zo al gegeven. Toen zei ze opeens, momentje, ik moet nog even wat na kijken :p En toen kwam het slechte nieuws.

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou maar!

Luisteren is moeiljik voor sommige mensen...

Zoveel mensen hebben er al een aangevraagd en gekregen.

En je hebt helemaal geen 2e serienummer nodig.

8. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vragen of je hem wilt gebruiken om data over te zetten naar een nieuwe xbox of om data over te zetten naar een nieuwe schijf. Als je zegt dat je alles naar een nieuwe xbox wilt overzetten, dan moet je beide serienummers doorgeven. Zo ging het bij mij in ieder geval.

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Vroegen ze bij mij niet.

Ik zei gewoon dat ik mijn data wou over zetten van een 20gb naar een 60gb hdd.

En daar deden ze niet moeilijk over...

10. El Salvador

El Salvador ik moet poepen Bert

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat je zegt dat je het op een andere schijf gaat zetten ipv op een andere Xbox.
    Dat kun je dus blijkbaar het beste zeggen als je nog een paar extra kabels nodig hebt ;)

De persoon die ik aan de lijn had, zei overigens dat het kabeltje maar 1x gebruikt kon worden en dat ik hem na het overzetten weg kon gooien. Wel een beetje raar aangezien ik hier andere verhalen heb gelezen..

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  11. Slick

Slick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt echt als onzin. Alsof er een soort van self-destruct mechanisme in zo'n kabeltje zit ingebouwd dat die na één keer overzetten kapot gaat. :')

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen gebeld. Duurt inderdaad 15 werkdagen. En als je zegt dat het is om data naar een grotere schijf over te zetten hoef je geen 2e serienummer door te geven.

Wel wilde die chick me nadrukkelijk waarschuwen dat je hem maar 1 keer kan gebruiken omdat de kabel zichzelf vernietigd doordat hij na gebruik van binnen zal zal doorbranden 8)

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog 2e hands weten te regelen met: Chorus

-Slotje-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina