XBOX360 - Dazzle

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxcoen, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxcoen

xboxcoen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb vanmiddag een Dazzle gehaald, de witte (DVC 101). Maar nu ik hem wil installeren / gebruiken doet hij het niet.. Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar ik weet niet wat. Ik lijk alles goed te doen. Ik heb de component kabels van de Xbox 360 in de Dazzle gestopt (de gele, witte en rode) en de overige 3 (Rode, groene en blauwe.)in de HDTV.

Ik heb daarna ook nog drivers gedownload voor de Dazzle, vanaf toen vond hij hem wel, maar als ik dan in Pinnacle wil opnemen en de Dazzle selecteer dan zegt hij dat er geen geldige invoer is.

Wat doe ik fout of wat moet ik nog doen? Of is het mogelijk dat de Dazzle kapot is?

Alvast bedankt.

Mvg, Coen.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welkom op XBW Coen,

Op XBW hebben wij voor heel veel delen wel een apart topic waar de meeste vragen gesteld worden. Zo ook voor capture cards! Het is dus de bedoeling om topics zoveel mogelijk centraal te houden. Daarnaast is er ook een zoekfunctie aanwezig waarbij je eerst kan zoeken voor je je vraag gaat stellen.

Als je bijvoorbeeld in het zojuist gelinkte topic zoekt op DVC101 krijg je de volgende post te zien:

Dat beantwoord je vraag toch behoorlijk. Mocht je meer vragen hebben kan je die stellen in het Capture Card topic.

-Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina