1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX360 Desktop Theme

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Crawl_NL, 16 mrt 2006.

  1. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is windows media center anders dan windows xp
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is een operating systeem (de link is naar de toepassing van windows media center maar deze toepassing maakt onderdeel uit van het O/S)
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de theme uit de eerste post ook zo weer verwijderen, en zo ja hoe gaat dat dan?
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft als programma tje bestaan. Je kan in dat prgramma kiezen tussen de 3 xbox360 thema's en om het weer ongedaan te maken voor de originele XP style.
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmm gister stond ie er netjes op die theme, vandaag als ik em opstart heeft ineens nog maar de helft van het theme draaien en alle coole knopjes enzo zijn weg :confused: beetje vreemd ineens
     
  6. basovich

    basovich Guest

    heb hem nou ook :)..maar hoe zet je het eigenlijk terug naar je gewone theme ;)?

    EDIT: heb het al..
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk die icoontjes aan andere programma;s mee geven?
    Die van mijn muziek en mijn afbeeldingen komen gewoon door dat bestandje wat er in zit, maar ik zie op één van die screens hierboven dat limewire een hardeschijf icoon kan krijgen.
    Als iemand even kan zeggen waar ze staan opgeslagen... :cool:
     
  8. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een snelkoppeling naar bijv ''deze computer'' dan dope je rechtermuisknop eigenschappen en ander pictogram,. Dan geeft ie aan waar de pictogrammen van die theme staan opgeslagen. Copy dat (dus C:\Program Files\Stardock\Object Desktop\ThemeManager\Themes\Xbox360\Xbox360.icl)
    Nu ga je naar het pictogrammetje dat je wil veranderen en ga je weer rechtermuis/eigenschappen/ander pictogram, paste die locatie en ram enter...
    Et voila;)
     
  9. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb deze theme al 2 maanden, is dus al oud
     

Deel Deze Pagina