Xbox360 draadloos Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 24 mei 2006.

  1. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Heeft iemand nog meer nieuws over de originele xbox 360 draadloze headset?
    Wat ik tot nu toe weet is dat hij in de herfst uitkomt en ongeveer 60 dollar gaat kosten en de batterij 6 of 8 uurtjes mee gaat..

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ziet er geinig uit
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    60 dollar... Laat maar, ik krijg eerlijk gezegd het gevoel (wat velen hier hoogstwaarschijnlijk niet eens zijn met mij) dat de 360 gepushed is naar November 2005 om perse een jaar eerder te komen dan Sony's PS3 en in zekere zin ook de Nintendo Wii. De echte features van de 360 komen heel erg laat, zoals ten eerste de HD-DVD Drive en er komen steeds meer gadgets uit, die er eigelijk gewoon bij de launch hadden moeten zijn, want zeg nou eerlijk, die Headset van nu stelt weinig voor, het doet het woord Next Gen geen eer aan. Dan gaan ze er ook nog eens 60 euro voor vragen. De Headset van nu is vergelijkbaar met PS2's crappy Headset. Overigens moet ik wel zeggen, die headset van de PS2 is slecht bij alle spellen, op een paar na. En dan vooral SOCOM 2 en SOCOM 3, het geluid dat bij die spellen uit die headset komt is echt fantastisch, en is in alle opzichten beter dan het geluid uit de 360 headset. Ik krijg zelfs op mijn PSP beter geluid uit de Headset (SOCOM Fire Team Bravo) dan op de Xbox 360. En dat zeg ik niet om de PS2 en PSP op te hemelen, het klinkt gewoon allemaal veel duidelijker, daar kan ik niks aan doen.

    Maar ik vind het toch jammer hoor, dat headsetje hoort gratis bij een Premium pakket te zitten, nu mag je er 60 dollar (Ik ga er van uit dat ik er ook 60 euro voor mag betalen) voor betalen, zonde.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ie 30 werd
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    60 Euro vind ik wel heel veel voor een headset. Tuurlijk hijs wel draadloos, maar 60 euro ... dat is gewoon een spel wat je net zo goed kunt kopen:+ . Ik hoop wel dat de kwaliteit beter word, want de headsets van nu gaan snel kapot.
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een speciale Thread over accessoires..
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij nu al hddvd's dan? Ik niet en €60 is erg duur maar persoonlijk den ik eerder dat die 40 word anders koopt niemand hem.
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter lezen kerel
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik ook wel, maar waarom zouden ze hem in december 2005 uitgeven als er dan nog geen hd films te koop zijn. En ik ben er blij om dat die eerder kwam game nu al zo'n 6 maanden next gen.
     
  10. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Ja joh..als je het hebt over onnodige kosten. omfg...

    Maar gedeeltelijk heeft hij ook wel gelijk. Sommige dingen moesten er gewoon al zijn. En die huidige headset is idd net zo waardevol als een wasknijper
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel ff op: 60 Dollar is (60:1,28=)46,87 Euro.
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    geinig dingetje, kan niet wachten. Voor €60,- koop ik um overigens niet
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk gaat dat dingetje 40 euro kosten, dat verwacht ik tenminste..
    En dat is echt niet duur voor zo'n apparaat, bedenk even, dat je voor een draadloze PC headset, ongeveer het dubbele kwijt bent, als je goede kwaliteit wilt. Nu heb je, voor de helft van die prijs, een ontzettend mooi hoogstandje van techniek, draadloze techniek, met alle dingen die er bij komen kijken, in zo'n klein dingetje. Nou, daar heb ik best 40 euro voor over.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit weekend naar MS helpdesk moeten bellen voor mijn huidige headset te laten vervangen. Daar zit ergens een slecht contact in want iedereen hoort aan mij maar ik aan hen niet, als ik met de kabel pruts dan lukt het mij wel om correspondent te horen (niet voor lang). Nu had ik niet verwacht dat ik mijn headset zo ging missen en het zou tot 10 werkdagen duren alvorens ik mijn nieuwe heb. Nu was ik van plan mij vandaag een nieuwe aan te schaffen en diegene dat ik ga ontvangen als reserve houden. Maar met die wireless headsets die gaan uitkomen twijfel ik nu (zowel de originele van MS als die non MS).

    Want 20€ voor zo'n delicate headset... :confused:
    Hopelijk is die wireless van MS kwa kwaliteit beter.

    EDIT: Deze headset ziet er anders ook niet slecht uit.
    Is afkomstig uit een post van James Bond 007:

    http://www.360-hq.com/modules.php?name=News&file=article&sid=615

    Voor amper 13€
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  16. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  17. bubu

    bubu Guest

    sgijt ding :p ziet er niet vet uit veelste goekdkoop geil plaatje btw Lbuysers w00t zei speelt in lost zijj is ZOOO knap :p xD lol lkkr ontopic en @ karf lol miss. kunne we beter hier verder gaan :p ja ofcourse jouw topic xD
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wat bij de xbox premium zit is toch wel zon kut ding.

    Hij is st uk:'-(
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, of jij bent gewoon lomp.
    Heb de mijne al sinds release, niets aan de hand.
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem ook al sinds de release maar toch.

    Staat er ook garantie op dat ding..??
     

Deel Deze Pagina