Hallo, Ik ben op zoek naar een draadloze controller voor de Xbox 360. Kleur: Wit Status: Nieuw, nog in de verpakking, geseald (wordt nl. kerstcadeau) Prijs: €20-€25 excl. verzendkosten Merk: Uiteraard Microsoft (geen crappy Dealextreme (Shock, Refurbished, Rapid Fire)/Aziatische importcontrollers) Kan ook ophalen, in de omgeving Utrecht/Amersfoort Alvast bedankt
Heb een 2de hands voor je, of ben je daar in geheel niet naar op zoek? EDIT: Wel in nieuwstaat overigens met volle batterijen erin. Ligt hier maar in de veronderstelling dat ik nog eens vrienden ga krijgen die ook op een xbox spelen
Ik heb er nog eentje in seal voor je liggen. helemaal in seal en wit. Graag een PM als je interesse hebt. hij staat voor 22,50 in me thread dus dan doe ik hem ook weg voor die prijs . exclusief verzenden natuurlijk.
heb vandaag om 1230 het pakketje verzekerd bij de TNT laten verzenden. Track and trace nummer is per PM naar jou toegestuurd. Als je ook even in deze thread kan aangeven of het veilig is aangekomen? Naast een Pm natuurlijk .
Ik heb de controller binnen, keurig netjes in de verpakking en ook keurig netjes verpakt en verzonden.