Xbox360 game branden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Honne, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Misschien oneerbiedig, maar kan iemand mij vertellen hoe je een iso van een xbox360 game brand (als ik uit de nieuwsgroepen een game download en via nero op een dvd brand, dan lukt het niet.) Op het internet staan alleen handleidingen voor een gewone xbox ipv 360.

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties (discussies of het nou wel goed of niet is hoeft niet, ik weet dat het niet mag 8) )

    Bedankt,

    Honne
     
  2. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    LOOOOOOOOOOOOL, denk dat hier geen ruimte voor is op dit forum
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff een hoop onzin threads vandaag en dat terwijl vandaag juist de mods slapen... praten over zulke dingen is verboden op dit forum. Kijk maar in de faq van het forum...
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    *Gerapporteerd/geraporteert/gerapporteert???*

    Kijk eens in de FAQ..
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn...

    Nu al 2 topics aangemaakt, die nergens over gaan in dit Forum.

    Kerel,
    Het is nog niet eens mogelijk om een Xbox 360 game te branden, en verder is het niet de bedoeling dat hier te posten! :)
     
  6. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat niet mag.

    * Opsomtopics (wat is jouw favoriete game, op welke game wacht je) Deze topics zijn gewoon van een laag niveau en voegen niets toe.
    * Vragen over games die je al hebt. (help ik kom niet verder in level 3 van $randomgame) Hier hebben we namelijk het Game help/Cheats forum voor.
    * Screenshots/nieuws over een game wat al oud is of op de frontpage staat. Aan oud nieuws hebben we niets en de fp is er ook niet voor niets.
    * Vermelden dat een game verkrijgbaar is terwijl dit niet het geval is.

    * Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic.

    ---------------
    dat staat in de faq van dit stukje forum :)

    Mzzl Honne

    PS als een dvd van 360 nog niet te branden is, waarom zou het dan in de nieuwsgroepen staan?
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Bel Microsoft eens misschien kunnen die je advies geven hoe te handelen :D
     
  8. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ga er nu niet serieus op in a.u.b.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2006
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :
    - Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.
    Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.
     
  10. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een MODchip?

    Honne
    ben net nieuw in deze wereld, heb wel 2 spellen officieel gekocht en een paar demo's van live gedownload. Ik haal doorgaans redelijk wat muziek af van het net, dus zoeken naar xbox360 spellen was niet zo ondenkbaar.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Heb je het stukje uit de faq hierboven niet gelezen? Geen modchips!

    edit:
    /Mod dit bericht bleek dus een grap te zijn, mijn fout
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2006
  12. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Een backup maken van je 360 spel dat je daarna niet afkan spelen is toch niet illegaal. LOL O-)
     
  13. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    ISO's van 360 games zullen wel te kopieren en te branden zijn....ze zijn nog niet speelbaar op een 360 console zelf.

    Dus ja...jij vind wel ISO files.....en ja je kunt ze branden, hoe moet je mij niet vragen....en nee...je kunt ze niet afspelen op een 360.

    Alle vragen beantwoord en IBTL...!!!!
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    FAQ

    Lees die eerst even. Modchip's worden hier niet behandeld.
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ombouwen is toch illegaal, waarom zijn er dan overal van die ombouw services en worden deze dan niet aangepakt (en ja ik weet dat je de 360 "nog" niet kan laten ombouwen)?
     
  16. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    haha het is al bekend dat je de dvd drive kan hacken en hierdoor zelf kan instellen wat de 360 draait dussssss...... dit is opzich wel een goede thread*)
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh misschien omdat niet alles aangepakt kan worden? Er wordt toch ook zoveel muziek illegaal gehost.. maar waarom verwijderen ze dat dan niet?
     
  18. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals: faq van dit stuk forum heb ik gelezen. Staat niet dat je het daar niet over mag hebben.

    En wat is een MODchip?

    En ik heb geen iso's gevonden in de nieuwsgroepen hoor :p gaat wat anders _O_

    Je dvddrive hacken?

    Honne

    zow jullie zijn fel zeg, was een gewone vraag van een xboxnewbie
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    he maar nu we toch even bezig zijn hier over

    waar kan ik informatie vinden over het branden (copy's voor je zelf)maken van muziek en games ik bedoel tot hoe ver mag je ze voor eigen gebruik hebben en maken?
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mensen zoals jij de game industrie naar de klote helpen... en ze hebben het ook over andere illegalen dingen en daar valt dit onder hoor. Dus stoppen met posten mensen en wachten op de mods..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina