Wat vinden jullie hiervan? http://www.xbox360tags.nl But be gently, ik heb nog niet zoveel ervaring met php en MySQL.
het is wel handig, maar ik weet niet of dit valt onder reclame ? je kan gelijk zien welke er in je omgeving wonen
ziet er erg netjes uit al is de database nog niet echt heel vol (komt wel denk ik) maareh misschien handig om een css documentje te gebruiken ipv style"" blokken want dan is je code iets beter leesbaar (voor jezelf) en is het makkelijker om je achtergrond niet te laten herhalen overigens heb je bij je <body> tag wat rare code staan want dan snap ik denk ik wel waarom ie het niet doet, zet daar es dit neer: <body style" background-image:url(pics/xbox360b.jpg); background-attachment:fixed; background-repeat:no-repeat; background-color:#ffffff; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-bottom:0px; margin-top:0px; "> is iets netter zoiezo en werkt volgens mij wel. ik vermoed dat je background repeat niet werkt omdat je 2x style"" oproept al weet ik dat niet zeker. suc6
Ik had me toegevoegd maar klikte per ongeluk op Noord-Holland ipv Noord-Brabant Kan je mij, Nukeshell NL, even verwijderen bij Noord-Holland. Alvast Bedankt
Zijn er misschien nog functionaliteiten die jullie handig vinden, deze moeten natuurlijk wel realiseerbaar zijn.