1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Gamertag Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 28 nov 2005.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @owner bb
    hij zegt dit bij de stap: Je gamerprofiel invullen, en dan moet ik dus mijn gamertag invullen,de 4 laatste nummers van de creditcard, naam van de creditcardhouder(mijn broer dus), telefoonnummer en de postcode. Wanneer ik dit allemaal invul zegt hij het volgende: ''Er is een probleem opgetreden met je informatie. Controleer de onderstaande details en verzend je informatie opnieuw''
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat je naam al is gebruikt. Denk ik. Of dat je creditcard is gebruikt. Best raar dit ik vraag ff hulp

    @Fardo help me out here plz.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @ownerbb
    de gamertag die ik heb ingevoerd is ook de gamertag die ik NU gebruik voor xbox live oftewel ik wil mijn gamertag behouden
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    MMM sjit jah hier was iets mee. Je moest dat met ms regelen ofsow hoe dat ging. Heel ff wachten tecnomic ik wacht ff op iemand hij weet Aaaalllllles:D

    Fardo we need you:D (tuurlijk issie weer niet online)
    ps:iemand anders mag ook helpuh hoor
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @ownerbb
    alvast bedankt voor de moeite man ;)

    Zeg Fardo, zou je even kunnen helpen??? :p
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was hier een thread over ik zoek m op en lees het even door.
    Geen probleem joh:)
    Fardo is er nu ff niet maar hij zal zo wel komen. :) anders morgen ochtend.

    Jah hier de topic gevonden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051
    Hier moet het instaan ik ga ff zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Loop ff met je broer alles langzaam door... Het kan zijn dat de postcode niet goed overeenkomt ofzo, misschien is zijn telefoonnummer in de tussentijd verandert?

    Het moet echt één op één kloppen anders werkt het niet...

    Succes!
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @X won
    ik heb alles juist ingevoerd en mijn broer heeft er al een aangemaakt met zijn email adres en ik heb mijn email adres gebruikt en dat werkt tot dusver niet...

    maar verder bedankt voor de moeite ;)
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor email adres heb je?? tog wel een .net adres?
    Pffff ingewikkeld misschien moet je het zelf ook lezen :). Dan vinden we t sneller Ey misschien is deze site wel handig voor je? http://www.gamercardpics.com/


    : alle 19 de bladzijden doorgelezen. Ik geef t btje op gloof ik. Ik weet niet wat er scheeld. Misschien moet je gewoon een nieuwe gamertag aanmaken? OW misschien is dat het wel. Omdat je broer zijn creditcard nummer enzo heeft gebruikt. En daarmee zijn account heeft overgezet. Kan jij niet zijn Live ook gebruiken. Omdat ze dan denken dat 2 verschillende mensen hier gebruik van maken. Is misschien oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @owner bb
    ik vind het vaag hoor en wat is die site precies die je me gaf?? kan je hier ook een gamercard mee aanmaken en ik denk dat de reden is dat mijn broer er ook een heeft aangemaakt en ik dus niet een kan aanmaken:mad:...... Maar goed ik gebruik dus mijn hotmail adres

    FARDO WAAR BEN JE , HELP ME PLEASE :mad: :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    leeftijd op privacy instellen ... cookies weggooien... of liegen over je leeftijd .. je moet minimaal 18 zijn om je te kunnen registreren op xbox.com
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha. Nee joh dat probleem kon zelfs ik hem uitleggen. Maar hij heeft dit gedaan. Alleen lukte hem het nog niet. Hij en zijn broer maken gebruik van dezelfde creditcard en ze willen allebei hun gamertags overzetten. Naja lees maar ff paar berichten terug. Best vaag allemaal:)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :eek: in dat geval zit er niets anders op om je account te recoverren op je xbox 360 ... dus ff geduld :)

    O nee wacht ... wat je ook kan doen is het email adres veranderen op je xbox ... daarna met dat email adres aanmelden en daarna de gegevens aanpassen

    (jullie hebben het zelfde email account gebruikt)

    je moet het email adres dus veranderen op je xbox
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    aah kijk 's aan Fardo :)

    maar ik gebruik mijn email adres en mijn broer zijne alleen moet ik dan de email adres gebruiken die ook in xbox dashboard staat(van mijn broer dus) en herkent ie dan dat ik ook op zijn account/creditcard sta???

    En verder zoals ik al zei ik heb mijn email adres gebruikt, dit is dus de adres die ik altijd voor msn gebruik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    stel in je xbox dash hebben jullie beide hetzelfde email adres gebruikt ... dan moet je deze veranderen in jouw email adres in je dash board

    vervolgens kan je met de gegevens die in je dash staan ... je account registreren op Xbox.com
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    kijk dat schiet op ;)

    ik heb nu dus alleen mijn adres ingevoerd en nou moet ik dus de gevens die in de dashboard staan invoeren op www.xbox.nl dus(gegevens van mijn broer dus zoals de laatste 4 nummers van zijn creditcard)??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat klopt
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    oke dan ;) dan ga ik het strax of morgen proberen aangezien de site zwaar belast is :mad: 8)

    maar mag ik jou ontzettend bedanken voor de moeite en jou ook owner bb !!! ;)
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    OK succes he:) en geen probleem joh:D
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    HTML:
    b]Forum Naam:serious siem [/b]
    [b]Games: [/b] Perfect dark Zero, Test drive unlimited
    [b]Gamertag: [url=http://live.xbox.com/member/serious%20siem]serious%20 siem[/url][/b]
    [b]Provincie: [/b] Zuidholland
    [b]Woonplaats: [/b]Rotterdam/berkel
    [b]Leeftijd: [/b]15 
    [IMG]http://card.mygamercard.net/serious%20siem.jpg[/IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005

Deel Deze Pagina