1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Gamertag Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shcaap, 28 nov 2005.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    het wil dus niet...:mad: heb dus de gegevens ingevuld en heb alle gegevens die in de dashboard staan ook ingevuld behalve mijn adres want die heb ik dus gewijzigd. Hij zegt weer het volgende : ''Er is een probleem opgetreden met je informatie. Controleer de onderstaande details en verzend je informatie opnieuw.''

    edit: kan ik niet mijn gegevens invullen behalve de naam van de creditcardhouder/laatste 4 nummers??? dus dat ik mijn telefoonnummer/postcode invul ??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar mnr die deze post gemaakt heeft, Stom dat je Zuid Holland hebt overgeslagen, want daar woon ik, Kan je die er nog tussen krijgen, of ben ik beetje schil dat ik Zuid holland over het hoofd zie
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja inderdaad west Nederland zit er niet bij, zeker al meer dan 25 plaatjes :9 dat die er niet bij zit :+
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Juist, en dat vind ik een zekere discriminatie om toch die rot stad Rotterdam over te slaan, Gelukkig woon ik de polder van Rotterdam
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Top dat jullie deze thread hebben gemaakt :).
    Erg handig voor straks!
     
  6. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is mooi zo idd, ik ga ze zo ff bijwerken

    mensen die mijn mailen met gegevens graag alvast de HTML code invullen

    die fardo hierboven heeft gepost
     
  7. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ga hem nu bijwerken, daarom zit noord/zuid holland en utrecht er nog niet bij (die vallen onder mij)
     
  8. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn games staat 'Call of Duty 2'. In mijn mail had ik doorgegeven dat dit Kameo: Elements of Power en Project Gotham Racing 3 waren. Misschien zou je dit nog even kunnen veranderen, alvast bedankt. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de exacte info geven die in je dash board staat!!

    In je dash board moet staan

    Naam en adres gegevens van de credit card eigenaar (moet exact het zelfde zijn) als er een spatie of Hoofdletter verkeerd staat gaat het mis
    Het opgegeven telefoonnummer moet exact het zelfde zijn
    Je email adres moet uniek zijn, maar deze moet wel exact hetzelfde zijn als in de dashboard (dus jouw email adres ipv van je broer... deze moet je wel in je dashboard aanpassen als je dat nogniet gedaan hebt)

    Je moet minimaal 18 zijn om je in te kunnen schrijven ... met andere woorden of liegen over je leeftijd of alles op prvacy zetten ... tevens moet je daarna de cookies verwijderen
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    dat heb ik dus gedaan....Ik heb de adres van mijn broer in zijn dashboard veranderd en vervolgens heb ik die van mij ingevoerd. Verder heb ik alle gegevens juist ingevoerd zoals in de dashboard vermeld staat. Maar wat bedoel je met privacy? want ik heb mij leeftijd afgelopen zondag nog veranderd en toen via mijn hotmail/instellingen/prive en toen mijn profiel waar ik mijn geboortedatum heb aangepast( 29-03-86 had ik gedaan)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    cookies eerst ff verwijderen ... kijken of het dan lukt ... amar stel dat je en ding fout intikt .. gaat het al mis ... 86 moet goed zijn ...
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    huhm ik zal dan wel verwijderen maar mijn leeftijd wijzig ik dan via hotmail en dan verwijder ik vervolgens alle cookies. Maar mijn leeftijd/geboortedatum gaat ie later tog niet meer vragen op de site van xbox?? Dus ik verander hem gewoon weer(wat ik dus al had gedaan afgelopen zondag) en dan verwijder ik alle cookies.

    Btw: wat ik dus raar vind waar weten ze op de site van xbox niet dat er op mijn broer's zijn creditcard 2 accounts staan geregistreerd?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb op mijn cc 4 account geregistreerd en alle 4 staan ze nu gekoppeld op xbox.com. Ik had af en toe dus wel het probleem dat ik een . als , zag en dat het tel. nummer niet gelijk was .. dat accepteert ms dan niet ... dus moest ik dat aanpassen in de dashboard
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    ik heb dus naar MS gemaild en dit zeiden ze dus... maar kan ik dan niet op mijn broers account nog een aanmaken?? Dan zal ik de adres in de dashboard weer moeten veranderen in die van hem en dan zou het moeten lukken of heb ik het verkeerd?
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Fardo
    hoe heb jij dan meerdere gamercards kunnen aanmaken op een emailadres?? heb namelijk op de site van xbox.nl ingelogd met mijn broers email adres en toen kreeg ik zijn gamercard te zien die hij al had gemaakt maar ik zag niet van: een nieuwe gamercard aanmaken of iets in die richting....
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    per e-mail adres is maar 1 gamertag mogelijk...
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Benson
    dus wel he;), dus ik zal moeten wachten totdat ik de xbox360 heb en de ''creditcard functie'' wordt geschrapt

     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    echt niet :+

    Ik had nl ook een andere gamertag aan mijn 'normale' e-mailadres gekoppeld.
    Toen ik een andere gamertag aan dat e-mail adres wilde koppelen ging dat niet.
    Ik heb toen een nieuw e-mailadres aangemaakt, en daar de oude tag aan gekoppeld. Daarmee ontkoppelde ik de oude gamertag van mn normale e-mailadres.
    Vervolgens heb ik mn nieuwe tag aan mn normale e-mailadres gekoppeld.

    Maw: Per gamerprofile maar 1 gamertag gekoppeld aan 1 e-mailadres ;)
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    dus ik moet wachten tot vrijdag he ??
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor pre-paid account zonder creditcard wel ja :)

    Maar dan moet je alsnog je leeftijd bij het .net paspoort (van je eigen e-mailadres) ietsje opschroeven, dan cookies verwijderen en opnieuw inloggen op xbox.com.
    Dan kun je daar of op je xbox een gamerprofile aanmaken met je eigen e-mailadres en eigen gamertag :)

    Meer info over gamerprofiles:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051&highlight=leeftijd Check de openingspost ;)
     

Deel Deze Pagina