Heeyz, ik had mn xbox360 opgestuurd naar ms voor reparatie aan cd lade die niet goed/nietmeer open of dicht ging, maandag is ie opgehaald en vandaag weeer terug gehad. maar er is niks veranderd. ja dat de cd lade losser zit en ik hem ruim 5 cm heen en weer kan bewegen als ie openstaat door er alleen mar tegen te blazen??? hebben meerdere mensen problemen gehad of dat ie niet goed gerepareerd was/is?? hij is naar duitsland geweest. Alvast bedankt
is dat topic ook over de zogenaamd niet uitgevoerde reparaties????? de klantenservice van ms is ook niet te berijken volgensm ij draaien die overuren
Kijk gewoon andere topic ^^. Nog ff eigen ervaring poste Mijn xbox is 3x gerepareerd de eerste keer duurde het 2 weekjes kreeg ik hem deed het nog steeds niet gewoon MS gebeld ging weer mee daarna deed de xbox het 1/2 weekje sofzo en toen was ie helemaal kaput gerepareerd in 1 dag want ik klaagde nogal. Toen heb ik nog met MS gebeld en vroeg of er een composatie mogelijkheid was en die was er wel en heb ik een game gekregen.
Ik heb al 2 maal perfecte service gehad van meneer Microsoft. Okay, 2 keer je 360 kapot is natuurlijk helemaal niet leuk maar eerlijk is eerlijk, de reparatieservice van Bill is over het algemeen heel goed geregeld. Jammer dat je een andere ervaring hebt. Bel ze nog een keertje en leg de zaak gewoon uit. Probeer je goede humeur te houden! En bedenk, het had NOG erger kunnen wezen...het had MIJN Xbox 360 kunnen zijn. (geintje)
Is mij ook één keer overkomen. Maar de helpdesk (Nederland) nam toen alle schuld op zich. Ze waren namelijk vergeten door te geven wat het probleem was.
heb laatst ook mijn diskdrive moeten laten vervangen en heb daar nu geen problemen meer mee andere topic was misschien makkelijker geweest. sterkte ermee
heb ms net aan telefoon gehad, moet nog een keer gerepareerd worden pff en krijg ook geen compensatie, lkkre klantenservice ben k m nog een x 10 dagen kwijt. heb k net saints row gekocht maja moet maar zolang k er nog garantie op heb.
hier ook het zelfde lekker gister na 2 uur spelen ( saints ) kreeg ik een klote error echt een lekkere timing