Xbox360 in buitenland kopen, garantie geldig in Nederland?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thegingerninja, 25 dec 2008.

1. thegingerninja

thegingerninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste xboxworld leden,

Ik ben met de kerstvakantie in de UK en tot mijn verbazing is alles hier nu spotgoedkoop. De euro en de pond zijn vrijwel gelijk in prijs.

De 360arcade met mirrors edge of farcry2 is maar 136 euro. Ik ben benieuwd of microsoft hem ook gewoon in Nederland repareert als er iets mis mee gaat? (En van wat ik heb begrepen gaat er af en toe iets mis :p)

MVG

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar doen ze lastig over ... maar als er iets is gewoon even bellen :) .. een UK xbox is ook een NL xbox .. je hebt wel een andere stekker nodig

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een apparaat gekocht binnen de EU , moet gewoon in Nederland gemaakt kunnen worden.
    Met EU bedoel ik geen Europa maar de landen die zijn aangesloten bij Europese Unie.

Bij het onderdelenhuis kan je een UK/NL adapter kopen.
    Je hoeft dan geen stekkers meer af te knippen.

4. thegingerninja

thegingerninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net microsoft aan de lijn gehad.. de garantie uit de uk is wel geldig in nederland. zelfde dekking dus als in nederland gekochte xboxen.
    enige probleem is dat de uk garantie maar 1 jaar is ipv 3 jaar...

best moeilijk, gisteren lag de pro inclusief gears of war 1 EN 2 en ook farcry2 voor 200 euro in de winkel. morgen zal het waarsc nog goedkoper zijn ivm de grote na-kerstmis sales.

wat denken jullie?hier halen met 3 vette spellen ervanuitgaandat als ie 1jaar heel blijft dat hij verder niet meer stukgaat. of in nederland evenveel of zelfs meer (ik ben niet voor de 31'ste terug, dus geen cashback) betalen voor de pro met gare spellen maar wel 3 jaar zekerheid?

ik hoor het graag

5. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het gewoon kopen, al gaat hij dan kapot ja dan heb je minder betaald en je hebt zowiezo een aantal spellen er bij

dus moest hij kapot gaan dan kan je nog vrij goedkoop hier in de benelux een xbox360 kopen

Deel Deze Pagina