1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 in de bioscoop (veel foto's)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joris Springer, 1 mei 2006.

  1. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    gast projecteer dan wel in breedbeeld, vierkant is kut, als ik overschakel van breed naar 4:3 op mijn tv mis je gewoon wat.
     
  2. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou eerst even zijn post(s) leest.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja idd. eerst alle post lezen voordat je hier dingen post.
    het lijkt me cker vet, jammer dat ik niet kan komen. zou er vet graag bij zijn. kga ook maar eens een mail sturen naar de bioscoop in gouda, goede reclame lijkt me :p:p
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een update over de lan party trouwens,

    toeschouwers zijn welkom, kaartjes kosten €5 per persoon. Kaartjes kosten €10 per persoon als je ook een film wilt zien (dan is dus toeschouwer zijn maar €1.5).
    Er wordt o.a. een GR:AW competitie gehouden op de Xbox360, mochten sommige PC games afvallen dan kan er mogelijk gekozen worden voor nog een Xbox360 game competitie.

    Als je trouwens deelneemt aan de lan party dan kan je gedurende de nacht gratis naar de nieuwste films kijken.
    Ik heb mij iniedergeval ingeschreven (ook al moet ik waarschijnlijk werken, toch een paar uurtjes lannen per dag lijkt mij wel vet).

    Dus de UML2 is in Utopolis Almere, 860inch scherm, digitaal en o.a. Xbox360 op het grote doek :). €37,50 in de voorverkoop en later geloof ik €44,00.
    Hier meer informatie
    Maar ik zal voor wie niet kan komen op die dagen nog wat foto's maken.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  5. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    He joris het mij Glenn de koper van je PSP. Ik ga ook kan je dan dat de afstandbediening van de psp meenemen?

    Thx
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    uiteraard kan ik die dan meenemen :) hij ligt nog steeds klaar voor je hier.
    Maar iniedergeval gezellig dat een member van Xboxworld er ook aanwezig is.
     

Deel Deze Pagina