Beste medegamers ! Ik heb een vraagje, ik heb genoeg geld gespaard en mn broertje betaald ook wat geld mee om een xbox360 aan te schaffen, echter willen we hem wel 2e hands kopen. Op marktplaats hebben we een set gevonden en daarop gereageerd, De XBOX 360 Slim 250GB. Hij is ongeveer een half jaar oud, er mankeert niets aan volgens de verkoper, maar hoe weet ik dit nou zeker ? daarom is de vraag, hebben jullie tips hoe het te controlleren en/of tips waar ik op kan letten ? Hopelijk jullie genoeg te hebben geinformeerd, voor meer vragen een reactie hieronder graag of een antwoord. Dankjulliewel alvast !
Let er vooral op dat de zegels niet verbroken zijn, de xbox niet is geregistreerd door de huidige eigenaar en dat de xbox niet gebanned is van xbox live.
zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten ? dingen waaraan je kan zien of de xbox kapot is of zo iets ?
Je weet nooit iets zeker als je iets tweedehands koopt... Je zult dan langs z'n huis moeten gaan om ff te testen. PERSOONLIJK zou ik een product van Microsoft altijd nieuw kopen ivm garantie. Hoeveel scheelt het?