Hallo beste lezer, bedankt dat je op mijn thread heb geklikt, ik zit namelijk met een klein probleempje. Laatst zat ik eens voor de fun op youtube naar Xbox360 games te zoeken (bv halo), ik heb zelf een ps3. Toen kwam ik bij Gears of War 3... wat een mooi spel wordt dat zeg, ongelooflijk. Ik was al wat langer van plan om ook een xbox360 te kopen, dus ik ging op zoek. Ik ging wat research doen... de een zegt dat de xbox360 veel te snel oververhit raakt(en dus een RROD) terwijl de ander er een paar jaar niks van heeft gemerkt, de een zegt dat de xbox360 het geld niet waard is en de ander zegt weer zo . Tja, wat nu he? Ik was maar op zoek gegaan naar een xbox360 s omdat die geen rrod (weet dit niet zeker?? graag antwoord?) schijnt te hebben (???) en omdat die gewoon beter is. Nu is mijn vraag of er binnenkort een prijsverlaging op de xbox360 S komt, omdat de gow3 xbox en mw3 xbox eraan komen en geloof ik ook nog een matte xbox360. Bedankt PS: heb hem maar in deze forum geplaatst (wist niet waar anders )
Ik weet niet het exacte antwoord, maar sommige hebben wel RROD, maar andere ook weer niet. Maar je zou verstandig zijn om hem nieuw te kopen, want dan heb je garantie voor drie jaar waardoor hij gratis gerepareerd word.
nou zo duur is het nou toch niet meer? weet niet wat je budget is hoor haha maar denk niet dat er de komende tijd een prijsverlaging aan zit te komen.