Heey, ik ben op zoek naar games waar ik snel en makkelijk GamerScore kan halen. Het liefst zou ik de spellen ruilen, tegen een van deze: - Saints Row 2 - The Outfit - Tomb Raider Legends - Legendary - Prey - Enemy Territory Quake Wars - Battlefield 2 - Bioshock Geen voetbalspellen, die vind ik niet leuk.
Ik heb hier Leisure suit larry promo sealed liggen.. Makkelijke achievements.. Ik heb alleen geen intresse in ruil, tenzij je ook nog PS3 games te ruil hebt
Viva Pinata, Fantastic Four: ROTSS, Mass Effect (duurt wel een poosje, maar wel easy) en Fracture (alleen single player tot zo een 800GS)
Ik hoef in ieder geval jouw games niet, dus bij deze alleen kopen. Ik hoor het wel. Fantastic Four en Viva Pinata voor €8,- ps en de andere 2 voor €15,- ps
en ik wil ook niet ruilen want ik ben op de xbox 360 uitgekeken dus ik hoor wel of je Lost wil dan kunnen we het over de prijs hebben
Viva Pinata €8,- Fantastic Four: ROTSS €8,- Mass Effect €15,- Fracture €15,- Dusse dan wordt het €16,- incl. voor de eerste twee. En als je echt echt die ene euro niet wilt doen, dan ga ik er even over nadenken
Interesse in Nba 2k6? Echt supermakkelijke achievements, zelfs al snap je er helemaal niks van dan moet je ze met 2 uur allemaal kunnen hebben. Snap je het wel of kijk je goed wat je moet doen van te voren dan moet het in een uurtje kunnen. Of misschien zelfs minder. Als je interesse hebt Pm ff aub, heb het idee dat ik ga vergeten hier te kijken.