Heb nog wat oude games liggen die ik nooit meer aanraak. Ben momenteel op zoek naar een xbox wireless netwerk adapter en left for dead. Voor de rest kun je gewoon wat aanbieden Xbox 360 games: -WET (perseditie) -Condemned 2 -Dead or Alive 4 (gaat alleen weg tegen een andere fighter) -Pro Evolution Soccer 6 -Need for speed carbon collectors edition -FEAR -Alone in the dark (steelcase) -Lord of the Rings Battle for Middle Earth 2 -Smackdown vs Raw 2009 (perseditie) -Call of Duty 3 Rood = weg Blauw = in onderhandeling
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134048 Zit hier wat tussen voor cod3? pm me op berichtje in me draadje
wet tegen iets van dit?: - Ufc undisputed 2009 - Virtua tennis 2009 - Guitar hero world tour zonder gitaar - Far cry predator
@ Cashew: Heb UFC en Far Cry al en Guitar hero is niet interessant voor mij zonder gitaar. Virtua Tennis lijkt me niks. Succes met zoeken!
Fallout 3 Soldier Of Fortune Payback Legendary Golden Axe: Beast Rider (PROMO zonder boekje) Clive Barker's Jericho Beowulf The Game Command & Conquer: Red Alert 3 Wolfenstein hier iets van voor wet?
Sorry zie er niks tussen wat ik nog wil hebben. @ Casper: Ik hou star ocean in gedachten maar ben momenteel al met 2 jrpg's bezig en moet ook studeren dus ik laat het je weten
wet tegen iets van dit? - Far cry predator - Virtua tennis 2009 - Ufc undisputed 2009 - Guitar hero world tour ( zonder gitaar) - Mirrors edge - Lego batman - The simpsons game - Burnout Revenge