Ik heb geen idee of het hier hoort maar kon niks beters verzinnen. Oke, ik heb dus een nieuw internet antenne gekregen voor wireless internet. En gelijk een nieuwe IP erbij. Sindsdien kan ik mijn muziek/video/plaatjes niet meer vinden op de xbox360. Vroeger moest ik muziek in de 'Mijn Muziek' folder (op de pc) zetten om het op de xbox360 te kunnen luisteren. Maar als ik nu muziek in de folder doe komt er niks tevoorschijn bij de muziek op de xbox360. Iemand een idee om dit te fixen?
Poorten openzetten waarschijnlijk, staat hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123328 En daar ook graag verder posten
het beste kan je hier even kijken: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]
Er staan in die thread nog genoeg andere oplossingen voor jouw probleem Anders kan je daar de vraag nog eens stellen. Deze thread is nu dubbel en daarom doe ik deze dicht. @jepzel, volgende keer even een report sturen of anders enkel een link als je er zeker van bent dat het de goede thread is -Slotje