Xbox360 nep harde schijf

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeslieTheNukaCola, 2 feb 2011.

1. LeslieTheNukaCola

LeslieTheNukaCola Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al jaren een xbox360 met een 20GB harde schijf, maar deze wordt me een beetje te klein, daarom wilde ik graag een nieuwe harde schijf kopen, maar dan wel een 120GB, maar zo een kost al gauw 100 euro, dus bedacht ik om er een van dealextreme te bestellen, maar hier heb ik een paar vragen over:

Als ik bv deze case koop (http://www.chinabuye.com/), wat voor harde schijf moet ik er dan voor kopen(de soort), kan ik die harde schijf ook aan mijn pc linken zodat ik er muziek en films op kan zetten, en kan ik hier niet mee gebanned worden?
    Na aanleiding hiervan heb ik de volgende vraag: Kan ik beter een case en een harde schijf kopen, of gelijk een van 120GB(een neppe dus)?

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Laat ik even voorop stellen dat we hier in principe niet gaan bespreken hoe je een normale harde schijf kunt aanpassen voor gebruik in de Xbox 360, omdat hier bestanden voor nodig zijn waar copyright van Microsoft op rust.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die hardeschijven voor oude modellen zijn geen 100 euro..
    250GB kost nu 80 euro, en ze zijn een tijdje 50 euro geweest. Gewoon de acties in de gaten houden. En budgetgaming.
    Daar zie je dat de 250GB vorige week voor €50 bij de Bart Smit in Hoofddorp is gespot. Het kan dus lonen met deze informatie langs je plaatselijke Bart Smit te gaan.

4. LeslieTheNukaCola

LeslieTheNukaCola Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel!

Deel Deze Pagina