xbox360 op 5.1setje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door terrornol2, 22 mrt 2006.

1. terrornol2

terrornol2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal deze post waarschijnlijk verkeerd hebben gezet, sorry daarvoor. Het is de eerste x.
    Ik heb mijn xbox360 angesloten op de logitech z-5500 en via de advanced scartkabel en een optische kabel aangesloten en als ik nu naar een dvd kijk loopt mijn geluid niet synchroom met de lipbeweging van de pesonages. Je kan dit handmatig bijregelen maar het lukt mij niet dit precies te laten kloppen.( het lukt voor een zin en daarna klopt het al niet meer) Hebben meer mensen hier last van??

En als ik mijn xbox360 aanzet met fifa rtwc 06 en hij komt in het laadscherm van fifa zelf wordt het witte gedeelte heel fel en is mijn laadcirkeltje nauwelijks meer te zien? ligt dat aan de cd of aan de xbox zelf. (ik heb hier niet altijd last van)

Alvast bedankt voor de reacties!!!!

2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is de XBox 360 niet uitgevoerd met een goede DVD playback en is asynchroon geluid is niet een zeldzaamheid. :'-(

Een oplossing die mij werkte was de DVD een paar seconden te rewinden. Hierna bleef het geluid sync.

Beste tip die ik je kan geven is een aparte DVD speler te gebruiken voor het afspelen van DVD movies.

3. 36O

36O Guest

Zeer slecht van 360, had echt wel meer verwacht.
    Gelukkig heeft de PS3 hier geen last van, die kan het probleemloos aan.

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat nou weer?
    Misschien is die van de Ps3 wel slechter!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PS3 heeft niet eens een DVD-speler, maar een Blu-Ray speler 8) :+

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Heb je hem al getest? Maak anders niet van die domme opmerkingen. Ik heb ook en 5.1 setje en nergens last van

7. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 gaat ook minder goede blu ray discs afspelen dan een stand-alone Blu ray disc. Het verschil zal wel minder zijn in vergelijking met de 360 en een dvd speler.
    Dvds speel ik alleen nog met de xbox af als we in de woonkamer een dvd gaan afspelen. In mn slaapkamer wordt de xbox alleen voor de games gebruikt :)

Maar als ik jou was zou ik Microsoft bellen dat je xbox 360 niet goed functioneert.

8. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Effe paar seconden pauze en dan doet ie het weer een heel tijd goed. Bij mij dan iig.

9. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En happeren van een dvd?? hij gaat wel gewoon door maar beeld stotterd om de zoveel seconden ligt niet aan de dvd want hij doet het bij alle dvd's

PS3????? wat is dat? komt dat dit jaar nog een nieuw spel voor de 360?:+

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik snap het eerlijk gezegd nog steeds niet dat mensen dit probleem hebben? Ik heb namelijk nog steeds nergens last van ... :eek:

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hier ook! :)
    Alles werkt sinds de release nog altijd perfect, ondanks dat ik hem al een aantal naar een vriend van mij verkast heb.

Kwestie van geluk denk ik....

12. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ligt het aan de lengte van de kabel ofzo?

anyways, ik begrijp dus dat je aan een tv zit maar hoe heb je dat geluid aan die boxen gedaan? verloop stekkertje of via de line in van je pc?

13. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat één iemand (jij in dit geval) geen problemen ondervindt met asynchroon geluid wil dat niet zeggen dat niemand het probleem ondervindt.
    Ik ken persoonlijk drie mensen met een Xbox 360; allen hebben problemen met async geluid (dat overigens wel te herstellen is door of een stukje te rewinden of even te pauzeren). Ook op het forum van Xbox en Xbox-scene staan meldingen van ascyn geluid bij DVD playback.
    Het probleem doet zich echter niet altijd voor.

Overigens is de 360 een gameconsole en is de DVD playback een makkelijk te implementeren extra dat vooral voor de mensen met een minder grote portemonnee of ruimtegebrek is bedoeld. Als je echt voor de kwaliteit gaat (zowel beeld als audio) dan is de 360 qua prestaties een middenmoter en kun je beter een separate DVD player gebruiken.

14. 36O

36O Guest

Haahahaha dit is echt vet grappig hier.
    tuurlijk weet ik dat van de ps3 niet, ik wou gewoon ff kijken hoe men hier zou reageren op een x site als ik zo iets zei.

Dus Leze & xbox360 rulezz, jullie zijn met vlag en wimpel geslaagd voor mijn 'trouwe X gamer Test'

PS: mijn naam is gezuiverd hoop ik?

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope ik ook niet en ik heb ook dat setje van logitech (Z-5500) :{

16. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ja de ps 3 is utgestelt tot november omdat er al problemen waren met die blue ray speler kijk maaar op xbw.nl stond er vorige week in.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit probleem snap ik echt niet, dit heb ik nog nooit gehad.

18. terrornol2

terrornol2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan toch maar microsoft bellen voor een nieuwe. Thanks voor alle posts!

19. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit probleem dus ook, oke kijk dvd's nu gewoon op een normale dvd speler maar snap dat het voor mensen zonder knap vervelend is

Hoe sluit je trouwens een 360 aan op je 5.1 receiver ?

want ik zie er geen kabel voor tekoop op xbox.nl

20. terrornol2

terrornol2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox hotline gebeld en het ligt aan mijn advanced scartkabel. Die moet ik nu opsturen en dan krijg ik een nieuwe.

Voor de post hier voor mij je kan je xbox 360 aansluiten via een optische toslink kabel. die kan je voor 10 euro bij handyman halen.

Thanks allemaal!!!!

Deel Deze Pagina