Xbox360 op Packard Bell CRT monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RmonSP, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RmonSP

RmonSP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb hier en daar eens gekeken en gevraagd en ik zou graag iets wil weten. Ik heb een Xbox360 en een CRT PC monitor, die een véél beter beeld geeft dan m'n CRT tv.

Nu heb ik toevallig een scherm dat een vaste VGA kabel heeft (er kan dus geen Xbox360 VGA kabel op worden aangesloten) MAAR ik heb een VGA gender changer gekocht en met dit snufje kan ik m'n Xbox360 wél aansluiten op m'n monitor aansluiten.

Ik heb de 360-VGA kabel zelf nog niet aangeschaft en zou daarom voordat ik mijn geld misschien verspil willen weten: Gaat dit werken en zo ja: Zal het überhaupt beter beeld geven dan op m'n tv (m'n computer ziet er namelijk beter uit op m'n beeldscherm dan op m'n tv, maar is dit ook het geval met de Xbox360?)

Bedankt voor je aandacht en ik hoop dat je me een antwoord zal kunnen geven.

Groet, Ramon :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ligt eraan, beschikt je tv over HD? Zoja, dan is er weinig verschil t.b.t. VGA.
    Met VGA in vergelijking met een normale component is de VGA vele malen scherper.
    Kijk ook eens in dit topic, ik denk ook dat je daar de vraag had moeten stellen; Computer Monitor Thread (VGA/HDMI etc..)

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In je vorig topic dat gesloten werd werd je door verwezen naar het "Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) " topic. Ook stond in dat topic als antwoord dat het dus met zo'n gender changer zou werken en dat staat dus ook in de startpost van die Computer Monitor Thread:
    Zoals je kan lezen zit er dus al zo'n gender changer bij de VGA kabel van Microsoft.

En zoals Dazlindragon al zei, als je van een gewone tv komt ga je het verschil zeker zien maar als je van een HDTV komt dan ga je niet veel verschil zien.

Mocht je toch nog twijfels hebben of het zou werken of niet, dan raad ik je aan het te vragen in die Computer Monitor Thread. Zoals je al gedaan had, dus waarom open je dan toch nog een topic?

Slotje

/Mod Je kunt beter luisteren naar die mod hier beneden imo. - the Matrix

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Wij hebben een centrale thread over Computer Monitoren om discussies en vragen bij elkaar te houden. Ik wil je dan ook verzoeken om daar verder te posten. Dit topic is namelijk dubbelop. Ik kopieer je post naar die andere thread en dan gooi ik deze op slot. :)

Welkom op xboxworld btw!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina